با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!

ساخت وبلاگ

استنلی کوبریک یک فیلمساز آمریکایی بود که به کارگردانی ویژگی های تحسین برانگیز مانند "دکتر" مشهور بود. Strangelove ، '' A Clockwork نارنجی '' ، 2001: یک ادیسه فضایی ، '' درخشان 'و' کت فلزی کامل '.
استنلی کوبریک کی بود؟
استنلی کوبریک در 26 ژوئیه 1928 در نیویورک متولد شد ، قبل از اینکه در دهه 1950 به فیلمبرداری بپردازد ، به عنوان عکاس برای مجله Look کار می کرد. وی در ادامه کارگردانی تعدادی فیلم تحسین برانگیز از جمله اسپارتاکوس (1960) ، لولیتا (1962) ، دکتر استرانگلو (1964) ، یک ساعت مچی نارنجی (1971) ، 2001: یک ادیسه فضایی (1968) ، درخشش (1980) ، کت فلزی کامل (1987) و Eyes Wide Shut (1999). کوبریک در 7 مارس 1999 در انگلیس درگذشت.

سالهای جوان
فیلمبردار مشهور استنلی کوبریک در 26 ژوئیه سال 1928 در نیویورک متولد شد و در برانکس نیویورک بزرگ شد ، جایی که پدرش ژاک کوبریک به عنوان پزشک کار می کرد و مادرش ، سدی (پرولر) کوبریک ، خانه دار بود. . او یک خواهر کوچکتر داشت ، باربارا.

کوبریک هرگز به کلاس نرفت. در مدرسه ابتدایی ، سابقه حضور وی به طور مساوی بین روزهای غایب و حضور تقسیم شد. در دوران دبیرستان ، او یک تبعید اجتماعی و یک سرباز نمونه اولیه بود که با وجود هوشمندی در رده پایین کلاس خود قرار داشت. او یک بار گفت: "من هیچ وقت در مدرسه چیزی یاد نگرفتم و هرگز تا 19 سالگی هرگز کتابی را برای لذت نبردم."

جاه طلبی های اولیه کوبریک برای نویسندگی یا بازی بیس بال بود. "بعداً به یاد آورد كه اگر نتوانستم برای یانكی ها بازی كنم ، رمان نویس می شوم." کوبریک به دنبال تلاشهای خلاقانه به جای توجه به موقعیت تحصیلی خود ، در گروه موسیقی جاز دبیرستان خود طبل بازی کرد. بعداً خواننده آن به ایدی گورم معروف شد.

کوبریک همچنین قول اولیه را به عنوان عکاس برای کاغذ مدرسه به نمایش گذاشت و در سن 16 سالگی فروش فروش عکس های خود را به مجله Look آغاز کرد. یک سال بعد ، او برای کارمندان این مجله استخدام شد. او هنگام مسافرت به دنبال Look ، بیشتر عصرها را در موزه هنرهای مدرن گذراند.

به محض پایان دوران دبیرستان ، کوبریک به چندین دانشکده درخواست کرد ، اما برای پذیرش توسط همه آنها رد شد.

به فیلم سازی بپردازید
کوبریک در دهه 50 به کاوش در هنر فیلمبرداری پرداخت. اولین فیلم های وی فیلم های کوتاه مستند بود که توسط دوستان و نزدیکان تأمین می شد. اولین ویژگی او ، درام نظامی 1953 ترس و هوس ، مستقل از استودیو ساخته شد - یک عمل غیر معمول برای زمان. اوایل کار فیلمسازی خود ، کوبریک علاوه بر کارگردانی به عنوان فیلمبردار ، سردبیر و صداپیشه نیز فعالیت کرد. بعداً او نیز می نوشت و تولید می کرد.

كوبریك از سال 1957 تا 1999 10 فیلم بلند سینمایی ساخت ، انتشارات اولیه او از آن دوره از جمله اسپارتاكس تحسین شده (1960). لولیتا (1962) ، بر اساس رمان ولادیمیر نابوکوف. و دکتر Strangelove یا: چگونه یاد گرفتم که نگران نباشید و بمب را دوست دارم (1964).

کوبریک با همکاری رسمی نیروهای مسلح ایالات متحده در هنگام فیلمبرداری دکتر استرنژلو ، از ساختن مجموعه هایی از عکس ها و دیگر منابع عمومی استفاده کرد.
'2001: یک ادیسه فضایی'
کوبریک محبوب ترین فیلم خود را با نام 2001: یک ادیسه فضایی ، در سال 1968 منتشر کرد ، پس از چند سال با جدیت روی کار تولید - از همکاری با نویسندگی فیلمنامه با آرتور سی کلارک گرفته تا کار روی جلوه های ویژه ، تا کارگردانی. این فیلم نامزد جایزه آکادمی کوبریک 13 شد. او به دلیل اثر ویژه خود برنده یكی شد.

در حالی که ادیسه موفقیت بزرگی بود ، اولین نمایش عمومی آن یک فاجعه ناشناس بود. این فیلم در همان شب نمایش داده شد که لیندون جانسون اعلام کرد که به دنبال انتخاب مجدد نیست. به طور تصادفی ، شایعه شده بود كه اگر سرنوشت فیلم نباشد ، رئیس استودیو شغل خود را از دست می دهد. وقتی تماشاگران تئاتر را به حالت درخشان ترک کردند ، اداره تبلیغات استودیو گفت: "آقایان ، امشب ما دو رئیس جمهور را از دست داده ایم."

متعاقباً این فیلم با استقبال گسترده ای از رسانه ها روبرو شد و به زودی به یک فیلم عظیم تبدیل شد. چهار سال بعد از انتشار آن ، هنوز در سال 1972 در سینماها بود.

در سال 2018 ، اندکی قبل از انتشار مجدد سال 2001 در سینماهای ایماکس برای گرامیداشت 50 سالگی خود ، فیلم های قدیمی از کوبریک به نمایش درآمده در مورد انتهایی مبهم خود. وی گفت که شخصیت دکتر باومن توسط "نهادهای خداپرست" برای مطالعه گرفته می شود و به همین ترتیب در "باغ وحش انسان" قرار می گیرد - یک اتاق خواب به معنای همانند سازی محیط طبیعی وی. پس از آن ، او به کودک فوق ستاره انسان تبدیل شده و به زمین فرستاده می شود ، "الگوی بسیاری از اساطیر" را بازتاب می دهد.

نسخه های بعدی
کوبریک در ادامه با تحسین بیشتر از رنگ نارنجی A Clockwork (1971) پیروز تحسین شد. درام مشتری ، باری لیندون (1975) ، که او شخصاً هر صحنه را برای هزاران مورد اضافی در صحنه های نبرد تأیید کرد. The Shining (1980) ، که نشانگر تمایل او به سمت چندین بار بود (او یک صحنه را با ستاره جک نیکلسون 134 بار شلیک کرد)؛ و درام جنگ ژاکت فلزی کامل (1987) ، با بازی R. R. Ermey ، Adam Baldwin و Vincent D’Onofrio.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 154 تاريخ : 31 مرداد 1399 ساعت: 23:6

آلفرد هیچکاک ، فیلمساز به دلیل استفاده از نوعی تعلیق روانشناختی در فیلم های خود ، با تولید یک تجربه بیننده متمایز ، به "استاد تعلیق" لقب گرفت.
آلفرد هیچکاک کی بود؟
کارگردان و فیلمساز مشهور آلفرد هیچکاک قبل از ورود به صنعت فیلم در سال 1920 مدت کوتاهی در مهندسی کار کرد. وی در سال 1939 به هالیوود رفت ، جایی که اولین فیلم آمریکایی خود به نام "ربکا" جایزه اسکار بهترین فیلم را کسب کرد. هیچکاک بیش از 50 فیلم ساخت ، از جمله کلاسیک های Rear Window ، The 39 Steps و Psycho. هیچکاک با نام مستعار "استاد تعلیق" ، در سال 1979 جایزه دستاورد زندگی AFI را دریافت کرد. وی در سال 1980 درگذشت.

اوایل زندگی
آلفرد جوزف هیچکاک در 13 اوت 1899 در لندن ، انگلیس متولد شد و توسط والدین سختگیر و کاتولیکی بزرگ شد. وی كودكی خود را تنها و پناهگاه توصیف كرد كه بخشی از آن به دلیل چاقی او بود. وی یکبار گفت که وی با یادداشتی توسط پدرش به کلانتری محلی فرستاده شده است و از مأمور خواسته است که به مدت 10 دقیقه او را به عنوان مجازات بخاطر رفتار بد محاصره کند. وی همچنین خاطرنشان كرد كه مادرش او را مجبور می كند كه به عنوان مجازات چند ساعت در پای تخت خود بایستد (صحنه ای كه در فیلمش روانی به آن اشاره شده است). این ایده برخورد شدید یا متهم کردن به اشتباه بعداً در فیلم های هیچکاک بازتاب می یابد.

استاد تعلیق
هیچکاک قبل از رفتن به دانشگاه لندن ، با شرکت در دوره های هنری ، در دانشکده Jesuit کالج سنت Ignatius شرکت کرد. وی سرانجام به عنوان پیش نویس و طراح تبلیغات شرکت کابل شرکت Henley's شغل به دست آورد. در حالی که مشغول کار در هنلی بود ، او شروع به نوشتن کرد ، و مقالاتی کوتاه برای نشر داخل خانه ارسال کرد. از نخستین اثر خود ، تم های مربوط به اتهامات دروغین ، احساسات متناقض و پیچ و تاب های پیچیده را با مهارت چشمگیر به کار برد. در سال 1920 ، هیچکاک با موقعیت کامل تمام وقت در شرکت مشهور پخش کننده ها-لاسکی با طراحی کارت های فیلم های خاموش وارد صنعت فیلم شد. در طی چند سال ، او به عنوان دستیار کارگردان مشغول به کار بود.


در سال 1925 ، هیچکاک اولین فیلم خود را کارگردانی کرد و شروع به ساخت "تریلرها" کرد که برای آن در سراسر جهان شناخته شد. گفته می شود فیلم "باج خواهی" او در سال 1929 اولین "گفتگوی انگلیسی" انگلیس است. در دهه 1930 ، او فیلم های کلاسیک تعلیق مانند مردی که می دانست بسیار زیاد (1934) و 39 قدم (1935) را کارگردانی کرد.

فیلم ها: "ربکا" ، "روانی" و "پرندگان"
در سال 1939 هیچکاک انگلیس را به مقصد هالیوود ترک کرد. اولین فیلمی که او در ایالات متحده با نام ربکا (1940) ساخت ، برای دریافت بهترین عکس جایزه اسکار را گرفت. برخی از مشهورترین فیلمهای او عبارتند از Psycho (1960) ، The Birds (1963) و Maie (1964). آثار او به واسطه تصویرگری از خشونت مشهور شدند ، گرچه بسیاری از توطئه های او صرفاً به عنوان طعمه کار می کردند و به معنای خدمت به عنوان ابزاری برای درک شخصیت های پیچیده روانشناختی بودند. حضور وی در فیلم های خودش و همچنین مصاحبه های او ، تریلرهای فیلم و برنامه تلویزیونی آلفرد هیچکاک Presents (1955-1965) ، او را به یک نماد فرهنگی تبدیل کرد.

مرگ و میراث
هیچکاک بیش از 50 فیلم سینمایی را در مدت شش دهه کارگردانی کرد. وی در سال 1979 جوایز پیشرفت زندگی موسسه فیلم آمریکایی را دریافت کرد. یک سال بعد ، در 29 آوریل 1980 ، هیچکاک با آرامش در خواب در خواب در بل ایر ، کالیفرنیا درگذشت. وی در اثر شریک زندگی خود ، دستیار کارگردان و نزدیکترین همکار ، آلما ریویل ، معروف به "لیدی هیچکاک" نیز زنده ماند که در سال 1982 درگذشت

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 186 تاريخ : 30 مرداد 1399 ساعت: 21:15

راسل کرو ، به طور کامل راسل ایرا کرو ، (زاده 7 7 آوریل 1964 ، ولینگتون ، نیوزیلند) بازیگر استرالیایی نیوزلند که به خاطر تعهد ، شدت و ظاهری زیبا و خوش تیپ معروف است. او برنده یک جایزه اسکار برای گلادیاتور (2000).
در چهار سالگی كرو به همراه خانواده به استرالیا رفت. وی فرزند تهیه کننده فیلم و تلویزیون بود و اولین بازیگری خود را در شش سالگی در تلویزیون استرالیا در سریال ماجراجویی جاسوسی جنگ Spyforce انجام داد. پس از بازگشت به نیوزلند در اواخر دهه 1970 ، کرو گروه موسیقی راک آنتیکس را راک کرد و به عنوان ترانه سرا ، گیتاریست و خواننده اصلی خدمت کرد. این گروه بعداً به عنوان 30 Odd Foot of Grunts مجدداً تشکیل شد و سه آلبوم تمام طول را قبل از انحلال در سال 2005 منتشر کرد. برخی از اعضای گروه به سرمایه گذاری جدید او یعنی Russell Crowe و معمول ترس از خدا پیوستند. در اواسط دهه 1980 ، کلاغ شروع به اجرای موسیقی در موزیکال کرد ، و از سال 1986 تا 1988 با نمایش فیلم Rocky Horror Picture به عنوان کراس اوور دکتر فرانک N. Furter همراه شد.

در سال 1990 ، کرو یک فیلم سینمایی را آغاز کرد و در درام جنگ ، زندانیان خورشید و عبور از آن ظاهر شد ، نمایشی با محوریت مثلث عاشقانه. در این تلاش های اولیه ، او توانایی ذاتی برای سکونت در شخصیت هایی را که به تصویر کشیده بود ، به نمایش گذاشت و برای فیلم بعدی وی ، اثبات (1991) ، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از موسسه فیلم استرالیا (AFI) دریافت کرد. دوران بازیگری كرو با رومپر استومپر (1992) به نقطه عطفی رسید و در آن او نئو نازی ها را به خطر انداخت. عملکرد او جایزه بهترین بازیگر AFI را به دست آورد و توجه هالیوود را به خود جلب کرد. کرو پس از بازیگری به عنوان یک همجنسگرا در جستجوی عشق در جمع ما (1994) ، در اولین فیلم آمریکایی خود ، وسترن The Quick and the Dead (1995) ظاهر شد. این موفقیت کمی در گیشه داشت ، همانطور که یک سری از فیلم های هالیوود که متعاقب آن بود.
در نقش درام جنایی L.A. محرمانه (1997) تنها با نقش "بود وایت سفید" ، یک پلیس بی رحمانه اما آسیب پذیر ، در سال 1950 ، هدایای کرو برای اجرای پیچیده با یک خط داستانی کاملاً متناسب برای ساخت یک ضربه تجاری و بحرانی ترکیب شد. وی در اواخر دهه 1990 در تعدادی از فیلم ها بازی کرد و نامزد دریافت جایزه اسکار برای نقش خود به عنوان جفری ویگاند سوت زننده صنعت تنباکو در فیلم The Insider (1999) شد. دو سال بعد ، او به خاطر بازی در نقش ماکسیموس ، یک گلادیاتور رومی کلی در گلادیاتور ریدلی اسکات ، جایزه بهترین بازیگر آکادمی را گرفت. عملکرد فرماندهی او که صحنه های عشق به آرزو را با صحنه هایی از خشونت جسمی وحشیانه آمیخته کرد ، باعث شد تا این حماسه به یکی از پرمخاطب ترین فیلم های سال 2000 تبدیل شود. وی با نقش آفرینی خود در نقش زیبا در یک نامزدی سوم برای جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را بدست آورد. 2001) ، داستان جان Forbes Nash ، یک ریاضیدان برنده جایزه نوبل در زندگی واقعی است که از اسکیزوفرنی رنج می برد.


كرو همچنين به عنوان كاپيتان جك آبري در مستر و فرمانده به تأييد منتسبي نائل آمد: حماسه دريايي براساس سريال داستاني پاتريك اوبران. در سیندرلا من (2005) وی بوکسور زندگی واقعی جیمز جی بردادوک را بازی کرد ، که برای کمک به خانواده خود از مشکلات مالی در دوران رکود بزرگ ، یک بازگشت به موقع انجام داد. کرو پس از به تصویر کشیدن یک قانون غیرقانونی در غربی 3:10 به یوما (2007) ، به عنوان یک پلیس صادق که در یک بخش فاسد کار می کند ، بازی می کند که می کوشد یک ارباب مواد مخدر (با بازی دنزل واشنگتن) را در گانگستر آمریکایی (2007) اجرا کند. وی متعاقباً در فیلم هیجان انگیز CIA (Body of Lies (2008)) و ایالت بازی (2009) ظاهر شد که در آن گزارشگر تحقیقاتی بازی کرد.
در سال 2010 ، کرو قهرمان ممنوع القاب را در درام اکشن رابین هود - چهارمین همکاری خود با اسکات - به تصویر کشید و در نقش مردی با روحیه ملایم که در تلاش برای آزادسازی همسرش از زندان بود ، در این فیلم سه روز بعد بازی کرد. در فیلم The Man with the Iron Fists (2012) ، ادای احترام به فیلم های کونگ فو ، او یک سرباز سرکش انگلیسی را در فئودال چین بازی کرد ، و در موزیکال Les Misérables (2012) نقش بازرس تعیین شده پلیس Javert را انجام داد. پس از آن ، كرو بعنوان يك شهردار فاسد نيويورك در درام جنايت شهر Broken City (2013) ظاهر شد. به عنوان پدر سوپرمن ، جور ال ، در مرد فولاد (2013)؛ به عنوان یک رئیس جنایات نیویورک در داستان فانتزی Winter's Tale (2014)؛ و به عنوان عنوان مقدس کتاب مقدس در نوح (2014).

در سال 2016 ، کرو و رایان گاسلینگ یک جفت از کارآگاهان خصوصی بذر را به تصویر کشیدند که به دنبال مرگ یک بازیگر زن مستهجن در کمدی تاریک The Nice Guys بودند. سال بعد کرو در فیلم اکشن ترسناک The Mummy به عنوان دکتر هنری جکیل بازی کرد. وی بعداً نقش یک واعظ باپتیست را به عهده گرفت که پسرش را به یک برنامه تبدیل درمانی همجنسگرا در Boy Erased (2018) می فرستد ، که بر اساس خاطرات با همین نام (2016) ساخته شده است. در سال 2019 کرو به عنوان راجر آیلز ، رئیس بنیان گذار کانال فاکس نیوز ، در مینی خانه های The Loudest Voice بازی کرد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 184 تاريخ : 29 مرداد 1399 ساعت: 16:5


لی مین-هو (به کره ای: به کره ای: به کره ای: "lee Min-ho"؛ به کره ای: "Lee Min-ho") (زاده هانجا: 敏鎬 زاده ۲۲ ژوئن ۱۹۸۷)[۲] بازیگر، خواننده و مدل اهل کره جنوبی است. لی دارای زیر نظر قابل توجهی در سراسر جهان، از جمله آسیا و کشورهای غربی، از جمله ترین آنها ایالات متحده، فرانسه، استرالیا، کانادا، اسپانیا و ایتالیا است. [3] [4] [5] [6] او با نقش گو جون پیو در پسران اور گل در سال ۲۰۰۹ در کره و برخی از نقاط آسیا شهرت گسترده ای پیدا کرد. این نقش برای او جایزه بهترین بازیگر جدید را در چهل و پنجین جایزه هنر Baeksang به دست آورد. نقش های سربی قابل توجه او در مجموعه های تلویزیونی شامل کمدی-درام سلیقه شخصی (۲۰۱۰)، شکارچی شهر (۲۰۱۱) است که در آن او خود را به عنوان قهرمان اکشن، وارثان (۲۰۱۳)، افسانه دریای آبی (۲۰۱۶) و پادشاه: پادشاه ابدی (۲۰۲۰) تثبیت کرد. موفقیت مجموعه تلویزیونی لی در سطح جهانی او را به عنوان یک ستاره برتر هالیو و یک ستاره جهانی تثبیت کرد. [7] [8] مجله هالیوود گزارش داد که لی به وضعیت "سوپراستار" دست می دهد. [9]

لی به غیر از کار تلویزیونی اش در نقش اول در نقش اول در فیلم گانگنام بلوز (۲۰۱۵) به نمایش درآمد، و پس از آن اولین فیلم خود را ساخته چین شکارچیان باارزش (۲۰۱۶)، ۳۱ میلیون دلار آمریکا و مینی رمانس وب سریال عاشقانه خط (۲۰۱۴)، ۲۰ میلیون دلار آمریکا را به فروش رسانید. لی در حرفه بازیگری خود موفق بود ژانرهای مختلفی مانند رمانتیک، کمدی، اکشن، فانتزی و درام های علمی-تخیلی را تجربه کند.

لی اولین ستاره کره ای شد که در تصویر خود در مادام توسود ساخته شده بود و در سال ۲۰۱۳ چهره ای در شانگهای و هنگ کنگ در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. [11] [۱۲] او توسط رسانه ها و طرفداران به عنوان بازیگر جهانی (global actor) نام می بره.

 

لی شروع به استماع و فرود نقش های جزئی در چندین درام تلویزیونی مانند Nonstop 5 و دستور العمل عشق. نقش رسمی او در یک سری EBS، پردیس مخفی (۲۰۰۳) بود. لی در اوایل کارش به نام لی مین رفت زیرا آژانس ش فکر می کرد نام تولدش خیلی معمولی است. با این حال، همان طور که نام مرحله اش به همان صورت کلمه کره ای "imin" تلفظ و نوشته می شد، که به معنی "مهاجرت" است، بعدها گفت که پیدا کردن خود در نتایج جستجوی اینترنتی مشکل است. او در نهایت به استفاده از نام اصلی خود بازگشت. [16]

در سال ۲۰۰۶، حرفه بازیگری او به دنبال یک تصادف جدی رانندگی، در حالی که با بازیگر همبازی یونگ ایل وو سوار بود، به مدت یک سال در حال برگزاری بود. لی به شدت مجروح شد و چندین ماه را در بستر بستر به سر برد. [14] [17] پس از بهبودی، لی اولین نقش اول خود را در فیلم درام دبیرستانی ماکرل ران در سال ۲۰۰۷ دریافت کرد، اما این سریال به دلیل رتبه بندی پایین بیننده به تنها هشت قسمت کاهش یافته است. در سال ۲۰۰۸، او در نقش های مختلف در تلویزیون ظاهر شد (درام بلند شو و من سام هستم) و دو فیلم، بازگشت دشمن عمومی و E.T مدرسه ما. در طول تیراندازی از دومی، او دوستان خوبی با بازیگر کیم سو-رو شد، که بعدها او را در نمایش های مختلف ستایش کرد: "من یک ستاره را می شناسم وقتی که من یکی را می بینم. وقتی که من در حال انجام E.T.School ما بود، من می دانستم که لی مین هو تبدیل به یکی از بازیگران برتر در کشور می شود". [19]

2009–2010: دستیابی به موفقیت

لی در سال ۲۰۱۰
پیشرفت لی در سال ۲۰۰۹ با نقش اصلی گو جون پیو در KBS'Boys Over Flowers، سازگاری کره ای از مانگامحبوب Shōjo به همین نام به وجود آمد. رقابت برای نقش اول بسیار شدید بود و لی تنها به او از روزنامه ها بازیگران بود. [20] این سریال در طول پخش خود، رتبه بندی های بیننده ای بالا و وزوز در سراسر کره جنوبی را به خود جلب کرد،[21] محبوبیت جدید لی به او بسیاری از معاملات تائید و ایجاد یک موج کره ای دیگر در سراسر آسیا که لی را یک ستاره Hallyu. [22] [23]

لی در سال ۲۰۱۰ در فیلم کمدی رمانتیک شخصی چشایی بازی کرد، که در آن نقش یک معمار جوان را بازی کرد که به عنوان یک مرد همجنس گرا برای تبدیل شدن به هم اتاقی با یک زن جوان، که منجر به عوارض عاشقانه می شد، بازی کرد. وقتی از او پرسیده شد که چرا در طول مصاحبه ای نقش را انتخاب کرد، او پاسخ داد "من فکر می کنم که من یک کار بهتر انجام می دهم بازی نقش های سنگین و تعریف شده تر زمانی که من مسن تر هستم. من فکر می کنم شخصی طعم کامل بود زیرا روشن است, شاد اما شما همچنین می توانید خنده و گریه بیش از آن نیز."[24]

۲۰۱۱–۲۰۱۳: شهرت بین المللی

در سال ۲۰۱۱ او نقش شخصیت یتالار در اکشن درام سیتی هانتر را بازی کرد که به طور سست ی بر اساس مانگای محبوب تسوکازا هوجو بود. [۲۵] این درام یک موفقیت تجاری بود[۲۶] در سراسر آسیا،[۲۷] و به محبوبیت رو به رشد لی کمک کرد، که از همه مهم تر در ژاپن، فیلیپین، چین،[۲۸][۲۹][۳۰] و بخش هایی از اروپا. [31] او در یک برنامه محبوب چینی انواع کمپ مبارک در دسامبر 2011 شرکت کرد. [32]

لی در سال ۲۰۱۲ در درام تاریخی-پزشکی، ایمان با کیم هی سون بازی کرد. [33] اگرچه درام رتبه بندی بینندگان را در حدود 10% برد به دست آورد، اما به دلیل بودجه بالا، یک شکست تجاری بود. [34]

در آوریل ۲۰۱۳، چهره موم لی در مادام توسود شانگهای رونمایی شد. [35] او سپس اولین آلبوم خود را در ماه مه 2013 منتشر کرد و به یک تور نشست هواداران در آسیا رفت. [36] [37]

لی همچنین بازگشت خود به تلویزیون را با یک درام جدید با عنوان وارثان، یک درام نوجوان نوشته شده توسط کیم ایون سوک اعلام کرد. [38] در مورد اینکه چرا او تصمیم گرفت نقش یک وارث chaebol در دبیرستان چهار سال پس از بازی در پسران بیش از گل را، او پاسخ داد "قبل از من بزرگ شد 20s، من می خواستم به بازی شخصیت بیشتر پر تکان دادن، یکی که اجازه می دهد من به آن احساس ساده، بی گناهی بدون عارضه است که من تا به حال زمانی که من جوان تر بود."[38] برای نمایش در تاریخ 9 اکتبر ، 2013، وارثان از محبوبیت بسیار زیادی هم به صورت محلی برخوردار شدند، با رتبه اوج 28.6 درصد، و در سطح بین المللی، با بیش از یک میلیارد بازدید در وب سایت جریان چینی iQiyi. [39] لی افزایش محبوبیت خود را تجربه کرد، به ویژه در چین. [

 

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 266 تاريخ : يکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت: 20:24

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 182 تاريخ : 23 مرداد 1399 ساعت: 15:6

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 168 تاريخ : 21 مرداد 1399 ساعت: 15:5

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 173 تاريخ : 22 مرداد 1399 ساعت: 15:5

ترکیب منحصر به فرد هنرپیشه های رزمی و کمدی جسمی پیچ و مهره جکی چان ، هنرمند و بازیگر رزمی ، او را به یک ستاره بین المللی فیلم کمک کرده است.
جکی چان کیست؟
جکی چان در هفت سالگی تحصیل هنرهای رزمی ، درام ، آکروباتیک و آواز خواندن را آغاز کرد. چان هنگامی که جانشین احتمالی بروس لی در سینمای هنگ کنگ به حساب می آمد ، در عوض شیوه هنرهای رزمی خود را با تلفیق کمدی فیزیکی پیچ گوشتی توسعه داد. او به ستاره بزرگی در سراسر آسیا تبدیل شد و در ایالات متحده نیز بازدید هایی از این دست انجام داد.

اوایل زندگی
بازیگر ، هنرمند رزمی و تهیه کننده جکی چان در هفتم آوریل 1954 در هنگ کنگ چین چان کنگ سانگ متولد شد. هنگامی که والدین وی برای یافتن مشاغل جدید به استرالیا نقل مکان کردند ، چان 7 ساله برای تحصیل در موسسه تحقیقاتی اپرای چین ، یک مدرسه شبانه روزی در هنگ کنگ ، پشت سر گذاشت. برای 10 سال آینده ، چان هنرهای رزمی ، درام ، آکروباتیک و آواز خواند و به دلیل عملکرد ضعیف ، از جمله مجازات بدنی تحت مجازات شدید قرار گرفت. وی در اولین فیلم خود با نام کانتونی ، Big و Wong Tin Bar (1962) که تنها هشت سال داشت ، ظاهر شد و در تعدادی از فیلم های موزیکال ظاهر شد.

پس از فارغ التحصیلی در سال 1971 ، چان کار به عنوان یک آکروبات و یک بدلکار فیلم را پیدا کرد ، که مهمترین آنها در Fist of Fury (1972) است ، با بازی ستاره فوق ستاره ساکن هنگ کنگ ، بروس لی. وی برای آن فیلم ، بالاترین سقوط در تاریخ صنعت فیلم چین را به پایان رساند ، و در میان دیگران ، دریافت احترام آمیز از لی نیرومند را بدست آورد.

شکست بزرگ
پس از مرگ غم انگیز و غیرمنتظره لی در سال 1973 ، چان به عنوان جانشین احتمالی مانتوی خود به عنوان پادشاه سینمای هنگ کنگ برگزیده شد. برای این منظور ، او در مجموعه ای از فیلم های کونگ فو با لو وی ، تهیه کننده و کارگردانی که با لی کار کرده بود ، بازی کرد. بیشتر آنها ناموفق بودند و این همکاری در اواخر دهه 1970 پایان یافت. در آن زمان چان تصمیم گرفته بود كه می خواهد از قالب لی جدا شود و تصویر خود را بسازد. با آمیختن توانایی های هنرهای رزمی خود را با عصبی چشمگیر - اصرار داشت که همه مانع های خود را انجام دهد - و یک احساس کمدی بدنی پیچ گوشتی که یادآور یکی از بت هایش ، Buster Keaton است ، چان فرمول خودش را برای طلای سینمایی پیدا کرد.

چان یک سال پس از انتشار اولین اثر شایسته خود ، Snake in the Shadow Eagle (1978) ، سینمای جهان هنگ کنگ را با طوفان با اولین به اصطلاح کمدی "کونگ فو" خود ، مستر مستی که اکنون کلاسیک است (1978) گرفت. ) بازدیدهای بعدی از جمله The Fearless Hyena (1979) ، Half a Loaf of Kung Fu (1980) و The Young Young (1980) وضعیت ستاره چان را تأیید کرد. فیلم دوم اولین فیلم او با گلدن برداشت ، شرکت تولیدی قدیمی لی و استودیوی برتر فیلم در هنگ کنگ بود. مدتها بود که چان به پردرآمدترین بازیگر هنگ کنگ و یک ستاره بین المللی بزرگ در سراسر آسیا تبدیل شده بود. او بیشتر فیلم های خود را كنترل كامل انجام داد ، غالباً مسئولیت هایی از تولید تا كارگردانی تا اجرای آهنگ های تم را بر عهده داشت.
در اوایل دهه 1980 ، چان با کمی موفقیت ، شانس خود را در هالیوود امتحان کرد. وی در فیلم The Big Brawl (1980) که در اثر طلایی برداشت شد ، بازی کرد. او همچنین نقش کمکی در مقابل بارت رینولدز در مجموعه کمدی The Cannonball Run (1982) و دنباله 1984 آن داشت.

امپراتوری فیلم
در هنگ کنگ ، ستاره چان در حال افزایش است. او کمدی های اکشن چشمگیر مانند پروژه A (1983) ، پلیس استوری (1985) و زره خدا (1986) و همچنین فیلم دوره ضربه آقای کانتون و لیدی رز (1989) را تولید کرد ، بازسازی هوشمندانه ای از فرانک کاپرا در سال 1961 فیلم A Pocketful of Miracles.

در آن زمان ، چان به مراتب بیشتر از یک ستاره فیلم بود - او یک صنعت فیلم یک مرد بود. در سال 1986 ، او شرکت تولیدی خود را با نام گلدن راه راه اندازی کرد. او همچنین یک آژانس مدلینگ / ریخته گری ، فرشتگان جکی را تأسیس کرد تا بتواند استعدادی برای فیلم های خود جذب کند. علاوه بر این ، پس از مجروح شدن بسیاری از بدلکاران در هنگام فیلمبرداری پلیس استور ، این بازیگر انجمن جک چان استونتمن را تأسیس کرد ، از طریق آن وی شخصاً آموزش دید و پوشش پزشکی برای اعضای آن فراهم کرد. از طرف خودش ، چان ادعا می کند که حداقل یک بار در هنگام انجام مانع ها هر استخوانی را در بدنش شکسته است. در سال 1986 ، در طول فیلمبرداری از زره پوش خدا ، جمجمه خود را پس از سقوط بیش از 40 پا در حالی که سعی در پرش از بالای یک ساختمان به شاخه درختی در زیر داشت ، شکست.

در اوایل دهه 1990 ، چان دامنه سینمایی خود را گسترده تر کرد ، و یک نمایش نمایشی نادر در داستان جرم ملودراماتیک (1993) بدست آورد. او همچنین چندین دنباله از بازدیدهای خود از پلیس استوری و مستی مستی انجام داد. چان هنوز از این نظر هنوز در ایالات متحده ناشناخته بود ، اما مشخصات وی در اواسط دهه 1990 با افزایش شهاب سنگ روبرو شد ، وقتی مجموعه ای از وقایع با هم ترکیب شدند تا وی را به توجه مخاطبان گسترده آمریکایی برسانند.

ستاره هالیوود
در سال 1995 ، چان شخصیت کمیک بوک خود را ایجاد کرد ، چهره اصلی فیلم Spartan X Jackie Chan ، سریالی که در هر دو آسیا و ایالات متحده در دکه های روزنامه قرار گرفت. 1994) ، در جوایز فیلم MTV یک جایزه دستاورد زندگی را به چان اهدا کرد. طبق گزارش ها ، تارانتینو تهدید کرده است که در صورت عدم دریافت جوایز ، این مراسم را تحریم خواهد کرد.
در سال 1996 ، New Line Cinema و Golden Harvest به طور مشترک رامبل را در برانکس منتشر کردند ، پنجمین نسخه انگلیسی چان به زبان چان (دوبله شده) اما اولین ضربه او در آمریکا بود. این فیلم در اولین آخر هفته خود 10 میلیون دلار بدست آورد ، تیراندازی به شماره یک در گیشه ، و موفقیت آن باعث شد که اولین فیلمهای آمریکایی دو فیلم قبلی چان ، Crime Story و Drunken Master II آغاز شود.

پس از دو تلاش کمتر موفق ، اولین اعتصاب جکی چان (1997) و آقای نیس گای (1998) ، چان با راش ساعت (همچنین سال 1998) ، یک کمدی اکشن تولید شده توسط آمریکایی ، یک ضربه محکم دیگر را به دست آورد. در راش ساعت ، چان مهارت های انگلیسی زبان خود را به عنوان افسر پلیس چینی در کنار پلیس در لس آنجلس در خیابان ، با بازی کریس تاکر کمدین در حال ظهور به کار گرفت. در سال 2000 ، Chan در ظهر شانگهای بازی کرد ، یک کمدی اکشن دیگر که در Old West ساخته شد و با اوون ویلسون و لوسی لیو به ایفای نقش پرداخت.
تابستان بعد ، چان با دنباله برای عاقبت Rush Hour 2 مجدداً بازی کرد ، که برای آن ستاره اکشن 15 میلیون دلار سنگین به علاوه درصدی از رکورد جعبه آفیس کسب کرد. در سال 2002 ، چان با جنیفر عشق هیویت در فیلم "توكسدو" بازی كرد ، كمی در مورد راننده تاكسی است كه وقتی او را در صندوقچه رئیس خود قرار می دهد ، قدرت های ویژه ای دریافت می كند. در همان سال ، او یک ستاره را در Hollywood Walk of Fame دریافت کرد و از جوایز Taurus به عنوان بهترین فیلم اکشن در جوایز World Stunt دریافت شد.

چان با دنباله ای نسبتاً موفق دیگر ، شانگهای نایتز (2003) را دنبال کرد ، اما مداليون (2003) و اقتباس در سراسر جهان در 80 روز (2004) هر دو کنار رفتند. وی با جستجوی کنترل مالی و هنری بیشتر بر روی فیلم های خود ، JCE Movies Limited را در سال 2004 بنیانگذاری کرد و از طریق آن او موفق به تولید موفقیت های جدید Hong Kong Sticks New Police (2004) ، افسانه (2005) و Rob-B-Hood (2006) شد. .

سالهای اخیر
در سال 2007 ، چان با انتشار Rush Hour 3. در سال 2008 دوباره نقش آشنایی را ایفا کرد. وی در سال 2008 صدای Master Monkey را برای انیمیشن فوق العاده موفق Kung Fu Panda فراهم کرد که به دنباله های مختلف ، یک بازی ویدیویی و یک تلویزیون ادامه داد. سلسله. در آن سال ، او همچنین با جت لی ، ستاره اکشن چینی ، در The Forbidden Kingdom جفت شد. انتشار های بعدی ایالات متحده چان در کرایه های خانوادگی مانند The Spy Next Door (2010) و راه اندازی مجدد کاراته بچه (2010) دوباره ظاهر شد.

در همین حال ، چان به عنوان پایه اصلی سینمای چین به شکوفایی خود ادامه داد. وی عنوان درام جنایی Incident Shinjuku را در سال 2009 عنوان کرد و در سال 2010 در کمدی اکشن سرباز کوچک بزرگ نوشت و ستاره شد. در سال 2011 ، وی به عنوان مدیر و ستاره درام تاریخی 1911 یک پروژه بلندپروازانه را به پایان رساند.

CZ12 (2012) چان را دوباره به حالت اکشن بازگرداند و سال بعد وی مجدداً حق رای دادن قدیمی خود را با پلیس استوری 2013 بازبینی کرد. او با فیلم اکشن تاریخی 3 بعدی D Dragon Blade ، که دارای ستاره های آمریکایی نیز بود ، از یک صندوق بین المللی بزرگ لذت برد. John Cusack و Adrien Brody ، جدول جدول اسلایدهای سال 2016 را که شامل Skiptrace و Railroad Tigers بود ، تنظیم کردند.

دوربین خاموش و پسر
چان یک نیکوکار مشهور است که علل آن شامل حفاظت ، رفاه حیوانات و رفع بلایای طبیعی است. در سال 2006 ، وی اعلام كرد كه هنگام فوت ، نیمی از دارایی خود را به امور خیریه اهدا خواهد كرد. این ستاره فیلم از سال 2004 به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف خدمت کرده است و در سال 2015 به عنوان نخستین سفیر ضد مواد مخدر سنگاپور معرفی شد.

در سال 1982 ، چان با بازیگر تایوانی لین فنگ ژیاو ، همچنین به عنوان جوآن لین شناخته شد. آنها یک پسر ، بازیگر و خواننده جیسی دارند. چان همچنین از طریق رابطه با خانم آسیای سابق ، دختر را به دنیا آورد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 174 تاريخ : 19 مرداد 1399 ساعت: 15:7

بروس لی یک هنرپیشه رزمی ، بازیگر و فیلمساز مشهور بود که با فیلم هایی چون "مشت های خشم" و "وارد اژدها" شد و تکنیک Jeet Kune Do را شناخته بود.
بروس لی کی بود؟
بازیگر آیکونیک ، کارگردان و کارشناس هنرهای رزمی بروس لی بازیگر کودک در هنگ کنگ بود که بعداً به ایالات متحده بازگشت و به تدریس هنرهای رزمی پرداخت. وی در سریال های تلویزیونی The Green Hoet (67- 1966) بازی کرد و به عنوان یک قرعه کشی مهم در فیلم The Connection and Fists of Fury تبدیل به یک بوکس آفیس شد. اندکی قبل از اکران فیلمش "وارد اژدها" شد ، وی در 20 ژوئیه سال 1973 در 32 سالگی درگذشت.

اوایل زندگی
لی متولد لی جون فن در 27 نوامبر 1940 در سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا ، در هر دو ساعت و سال از اژدها بود. پدر وی ، لی هو چوئن ، خواننده اپرا در هنگ کنگ ، در سال 1939 به همراه همسرش گریس هو و سه فرزندش به ایالات متحده رفت. فرزند چهارم هووی Chuen ، یک پسر ، در حالی که در تور سانفرانسیسکو در تور بود به دنیا آمد.

لی نام "بروس" را از یک پرستار در بیمارستان تولد خود دریافت کرد و خانواده وی در سالهای پیش دبستانی هرگز از این نام استفاده نکردند. ستاره آینده در اولین فیلمش در سن 3 ماهگی ظاهر شد ، هنگامی که او به عنوان استعدادیابی برای یک کودک آمریکایی در گلدن گیت دختر (1941) خدمت کرد.

در اوایل دهه 1940 ، لی ها به هنگ کنگ بازگشتند ، سپس توسط ژاپنی ها اشغال شدند. ظاهراً طبیعی جلوی دوربین ، لی در حدود 20 فیلم به عنوان بازیگر کودک ظاهر شد و از سال 1946 شروع به کار کرد. او همچنین در زمینه رقص تحصیل کرد و در مسابقات چا چا در هنگ کنگ پیروز شد و به شعرهای او نیز مشهور شد.
در نوجوانی ، او به دلیل پیشینه چینی اش توسط دانشجویان انگلیسی مورد تعرض قرار گرفت و بعداً به یک باند خیابانی پیوست. در سال 1953 ، او احساسات خود را به یک رشته مبدل کرد و کونگ فو (که در کانتونی به آن "gung fu" خوانده می شود) را تحت تدریس استاد Yip Man مطالعه کرد. در اواخر دهه ، لی به ایالات متحده بازگشت تا با خانواده خانواده خود در خارج از سیاتل ، واشنگتن زندگی کند و در ابتدا به عنوان یک مربی رقص مشغول به کار شد.

معلم فداکار
لی دوره دبیرستان را در ادیسون ، واشنگتن به پایان رساند و متعاقباً به عنوان فلسفه اصلی در دانشگاه واشنگتن ثبت نام کرد. او همچنین شغلی را در زمینه آموزش مهارت های رزمی وینگ چون که در هنگ کنگ به دانش آموزان خود و دیگران آموخته بود ، بدست آورد. با تدریس ، لی با لیندا امیری ، که در سال 1964 با او ازدواج کرد ملاقات کرد. در آن زمان ، لی مدرسه نظامی رزمی خود را در سیاتل افتتاح کرده بود.

او و لیندا خیلی زود به کالیفرنیا رفتند ، جایی که لی دو مدرسه دیگر در اوکلند و لس آنجلس افتتاح کرد. او بیشتر سبکی را به نام Jeet Kune Do یا "راه مشت مشت" می آموخت. گفته شد كه لی بسیار دوست داشت كه یك مربی باشد و با دانش آموزانش مانند یك طایفه رفتار می كرد ، سرانجام دنیای سینما را به عنوان شغلی انتخاب كرد تا مبادا تجارت را به طور غیرقانونی تجاری كند.
لی و لیندا همچنین خانواده فوری خود را با داشتن دو فرزند - براندون ، متولد 1965 و شانون ، متولد 1969 ، گسترش دادند.
قهرمان اکشن
لی با بازی در سریال تلویزیونی "هورنت سبز" که در 26 قسمت از سال 1966 تا '67 پخش شد ، اندازه مشهوریت خود را بدست آورد. در این نمایش که براساس برنامه رادیویی دهه 1930 ساخته شده بود ، ویله لی سبک مبارزه آکروباتیک و تئاتری خود را به عنوان پیاده روی هورنت ، کاتو به نمایش گذاشت. وی در ادامه برنامه های تلویزیونی مانند Ironside و Longstreet را به نمایش میهمان تبدیل کرد ، در حالی که یک نقش برجسته فیلم در مارلو سال 1969 روی داد ، با بازی در نقش جیمز گارنر به عنوان کارآگاه قابل توجه ایجاد شده توسط ریموند چندلر. (فیلمنامه نویس این فیلم ، استرلینگ سیلیفانت ، یکی از دانشجویان هنرهای رزمی لی بود. سایر دانشجویان لی شامل جیمز کبورن ، استیو مک کوئین و خود گارنر بودند.)

لی که به انواع تمرین ها و فعالیت های بدنی اختصاص داده شده بود ، دچار آسیب دیدگی اساسی در کمر شد که به تدریج از او بهبود پیدا کرد و زمان خود را برای مراقبت از خود و نوشتن گرفت. او همچنین به این ایده رسید که مبنای سریال راهب بودایی کونگ فو شد. با این حال ، دیوید کارادین به دلیل اعتقاد این که یک بازیگر آسیایی به عنوان پیشرو در مخاطبان حضور نخواهد داشت ، نقش اصلی را در ابتدا برای لی انتخاب کرد. در مواجهه با کمبود نقش های گوشتی و شیوع کلیشه ها در مورد مجریان آسیایی ، لی در تابستان سال 1971 لس آنجلس را به مقصد هنگ کنگ ترک کرد.

رکورد های جعبه آفیس
لی یک قرارداد دو فیلم امضا کرد و سرانجام خانواده خود را به هنگ کنگ نیز آورد. The Big Boss ، با نام مستعار Fists of Fury در ایالات متحده ، در سال 1971 منتشر شد و لی را به عنوان قهرمان کارگر کارخانه معرفی کرد که سوگند یاد کرده است اما هنوز برای مقابله با یک عملیات قاچاق مواد مخدر ، وارد جنگ می شود. لی جی کان کین دو و میدانی صاف خود را با تئاترهای پرانرژی اجرای خود در فیلم گرین هورنت ترکیب کرد ، لی مرکز کاریزماتیک این فیلم بود که رکورد های جدید گیشه را در هنگ کنگ تنظیم کرد.

این پرونده ها توسط فیلم بعدی لی ، Fist of Fury ، با نام The Chinese Connection (1972) شکسته شد ، که مانند The Big Boss ، پس از انتشار آمریكا ، نقدهای ضعیفی از برخی منتقدین دریافت كرد.

در اواخر سال 1972 ، لی یک ستاره اصلی فیلم در آسیا بود. او با ریموند چو با شرکت خود ، Concord Productions همکاری مشترک داشت و اولین کارگردانی خود را با نام Retu of the Dragon منتشر کرده بود. اگرچه او هنوز در آمریکا ستاره ای پیدا نکرده بود ، اما او با اولین پروژه بزرگ هالیوود خود ، وارد اژدها شد.

مرگ مرموز
در 20 ژوئیه سال 1973 ، درست یک ماه قبل از آغاز نمایش "ورود اژدها" ، لی در سن 32 سالگی در هنگ کنگ ، چین درگذشت. علت رسمی مرگ ناگهانی و کاملاً غیر منتظره او ورم مغزی بود که در کالبد شکافی یافت شد. به علت واكنش عجيبي به يك مسكن تجويز شده ، گفته مي شود كه از ناحيه كمر استفاده كرده است. بحث و جدال از ابتدا مرگ لی را محاصره كرد ، زیرا برخی ادعا كردند كه وی به قتل رسیده است. همچنین این اعتقاد وجود داشت که وی را نفرین کرده است ، نتیجه ای که ناشی از وسواس لی در مورد مرگ زودهنگام خودش بوده است.
شایعات بیشتر درباره به اصطلاح نفرین در سال 1993 منتشر شد ، هنگامی که براندون لی در شرایط اسرارآمیز هنگام فیلمبرداری فیلم The Crow کشته شد. این بازیگر 28 ساله با اسلحه ای که ظاهراً حاوی جای خالی بود به ضرب گلوله کشته شد اما به نوعی یک دور زنده زنده در عمق بشکه اش قرار داشت.
میراث
با انتشار پس از مرگ از اژدها ، وضعیت لی به عنوان یک نماد فیلم تأیید شد. گفته می شود این فیلم یک میلیون دلار بودجه دارد و بیش از 200 میلیون دلار ناخالص شد. میراث لی به هموار ساختن راه برای نمایش گسترده تر آمریکایی های آسیایی در سینما کمک کرد و نسل جدیدی از قهرمان اکشن را ایجاد کرد - قالب پر از درجات مختلف موفقیت بازیگرانی همچون چاک نوریس ، ژان کلود ون Damme ، استیون سیگال و جکی چان. .

زندگی لی در فیلم 1993 Dragon: The Bruce Lee Story به تصویر کشیده شده است و براساس خاطرات لیندا لی در سال 1975 بروس لی: مرد تنها من می دانستم و مستند سال 2009 چگونه بروس لی دنیا را تغییر داد. و در تابستان سال 2013 ، موزه میراث هنری هنگ کنگ نمایشگاه "بروس لی: کونگ فو. هنر. زندگی" را افتتاح کرد.

میراث لی به عنوان یک هنرمند برتر رزمی نیز همچنان مورد احترام است. دختر شانون لی تا حد زیادی در به روزرسانی راهنمای آموزشی پدرش Tao of Jeet Kune Do شرکت داشت.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 234 تاريخ : 18 مرداد 1399 ساعت: 15:0

بازیگر کانادایی رایان رینولدز عمدتاً به دلیل اجراهای کمدی ، خصوصاً به عنوان ستاره حق رای دادن ابرقهرمان "Deadpool" شناخته شده است.
رایان رینولدز کیست؟
رایان رینولدز در 23 اکتبر 1976 در ونکوور ، کانادا متولد شد و قبل از موفقیت در صفحه نمایش بزرگ در هالیوود ، از تلویزیون شروع به کار کرد. اولین موفقیت بزرگ وی با کمدی وان وایلدر کمدی ملی لامپون 2002 انجام شد. از آن زمان ، رینولدز به دلیل بازیگر نقش اول مرد در Deadpool و به خاطر روابط پرمخاطره خود با همسر Blake Lively معروف شد.
قد
رایان رینولدز 6 فوت 2 اینچ قد دارد.

همسر
رینولدز در سال 2012 با مجموعه بازی های The Green Lante ، با بازیگر نقش اول زن ازدواج کرد.

فیلم ها
برای چندین سال ، رینولدز در فیلمهای بی پرده ظاهر شد - هم از نظر انتقادی و هم از نظر تجاری. او در Blade: Trinity (2004) در مقابل وسلی اسنیپس و جسیکا بیل یک شکارچی خون آشام بازی کرد و در بازسازی 2005 The Amityville Horror با 2005 بازی کرد. در حالی که فیلم های او شاید تماشاگران زیادی را تماشا نمی کردند ، با این وجود رینولدز از محبوبیت زیادی برخوردار بود. وی در سال 2007 در شماره "مجلل ترین افراد" در مجله People به نمایش درآمد و عنوان "مرد سکسی رنسانس" را از این انتشار به دست آورد.

"X-Men Origins: Wolverine"
در سال 2009 ، فعالیت فیلم سینمایی رینولدز شروع شد. او Deadpool مزدور را در گیشه بازی X-Men Origins بازی کرد: Wolverine با بازی هیو جکمن. رینولدز با همكاری با ساندرا بولاك استعدادهای كمیك خود را در این پیشنهاد نشان داد. وی همچنان به پیشرفت حرفه ای خود ادامه داد و درام خود را با درام مستقل دفن شده در سال 2010 گسترش داد. در این فیلم ، رینولدز در آمریکایی كه در عراق كار می كرد بازی كرد كه آدم ربایی شده و زنده دفن می شود.

"فانوس سبز"
رینولدز در سال 2011 بازگشتی پیروزمندانه به پرده بزرگ داشت. او با بازی در یک قهرمان کمیک بوک ، او در فیلم Green Lante با Blake Lively بازی کرد. رینولدز سپس استعدادهای کمدی خود را در فیلم "تغییر با جیسون باتمن" نشان داد و به عنوان نماینده در خانه امن (2012) نقش مهمی را بازی کرد و در مقابل دززل واشنگتن بازی کرد.

نه کسی که کند شود ، او همچنین صدا خود را به فیلم های انیمیشن ، The Croods و Turbo ، که هر دو در سال 2013 اکران شد ، وام داده است و در فیلم های indie مانند The Voices (2014) ، The Captive (2014) و Mississippi Grind (2015) ظاهر شد. . او نقش مهمی در بیوپیک زن در طلا (2015) بازی کرد و در بازی Thriller Self / Less نیز بازی کرد.

حق رای دادن "Deadpool"
معلوم شد که سال 2016 حتی برای رینولدز حتی بهتر شد ، وقتی که عشق عشق او ، Deadpool ، سرانجام پس از 16 سال در توسعه به وقوع پیوست. فیلم ابرقهرمانی Offbeat به بالاترین وجهی با ارزش R در تمام دوران بدل شد و منجر به نامزدی گلدن گلوب برای ستاره خود شد. Deadpool 2 پس از ضربه زدن به تئاترها در ماه مه سال 2018 ، با کسب تقریبا 800 میلیون دلار در گیشه جهانی ، موفقیت مشابهی داشت.

'کارآگاه پیکاچو' و 'زیرزمینی 6'
رینولدز بعدی استعدادهای کمدی خود را به سمت اکشن زنده گرفت / انیمیشن Pokémon Detective Pikachu (2019) ، به عنوان صدای شخصیت زرد فازی تیتراژ. بعداً در همان سال ، به عنوان رهبر گروهی از عاملان سرکش مصمم شد تا خطرناکترین شرور جهان را از بین ببرد.

زندگی شخصی
رینولدز توجه زیادی به زندگی شخصی خود جلب کرده است. او چندین سال با آلانیس موریستت خواننده را ملاقات کرد. این زوج در سال 2004 مشغول به کار شدند ، اما آنها در سال 2007 شکستند. در همان سال ، رینولدز با بازیگر اسکارلت یوهانسون درگیر شد. این زوج در سال 2008 در یک مراسم کوچک ازدواج کردند.

وقتی او و یوهانسون در دسامبر 2010 اعلام کردند که از هم جدا شده اند ، رینولدز دچار دلخوری شخصی شد. این زن و شوهر در بیانیه مشترک گفتند: "بعد از مدت طولانی و دقیق در مورد هر دو بخش ، تصمیم گرفتیم به ازدواج خود پایان دهیم." "ما با عشق به روابط خود وارد شدیم و این با عشق و مهربانی است که آن را ترک می کنیم."

این بازیگر با استعداد دوباره با Blake Lively بازیگر همکار Green Green Lante عشق را پیدا کرد. این زن و شوهر در تاریخ 9 سپتامبر 2012 ، در نزدیکی چارلستون ، کارولینای جنوبی ، پس از ملاقات کمتر از یک سال ازدواج کردند. رینولدز و لیولی در دسامبر سال 2014 از اولین فرزندشان ، دختری به نام جیمز استقبال كردند. در 30 سپتامبر 2016 ، این زن و شوهر از فرزند دومشان ، دختری به نام اینس استقبال كردند.

بعداً در همان سال ، رینولدز با یک ستاره در Hollywood Walk of Fame مورد تقدیر قرار گرفت.

در ماه مه سال 2019 ، لیولی فاش کرد که انتظار دارد فرزند سوم این زن و شوهر هنگامی که در هنگام راهپیمایی روی فرش قرمز در پیش نمایش Pokémon: کارآگاه پیکاچو ، اولین فرزند خود را به هم زد و زد و خورد کند. او آن تابستان را به دنیا آورد ، با ما در اوایل ماه اکتبر گزارش داد که نوزاد حدود 2 ماه است.

پس از پانزده سال ، رینولدز تلاش کرد تا حرفه خود را از زمین خارج کند. او در چند نقش کوچک بازیگر شد ، از جمله یک مکان مهمان در فیلم X-Files. هنوز رینولدز نیاز داشت تا کارهای عجیبی را انجام دهد تا پس از اتمام دوره دبیرستان به پایان برسد. مدتی او یک شیفت شب در یک سوپر مارکت کار می کرد.

در سفر با یک دوست ، رینولدز در اواخر دهه 1990 به لس آنجلس نقل مکان کرد. او اولین کار بزرگ تلویزیونی خود را در سال 1998 بدست آورد ، که در رشته پزشکی مشغول بازی در دو نفر پسر ، یک دختر و یک مکان پیتزا بود (بعدها به دو پسر و یک دختر تغییر نام داد). پس از پایان نمایش در سال 2001 ، رینولدز خیلی زود جهش را برای بازی در فیلم ها رقم زد. وی در کمدی National Lampoon's Van Wilder (2002) به عنوان یک دانشجوی کالج چند ساله و سرگرم کننده بازی کرد. در حالی که این فیلم در گیشه ضعیف عمل کرد ، سرانجام به یک کلاسیک فرقه تبدیل شد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 172 تاريخ : 17 مرداد 1399 ساعت: 15:0

جی چانگ ووک بازیگر کره جنوبی است که برای اولین بار شهرت خود را برای بازی در "لبخند زدن دوباره" ، یک سریال درام کره جنوبی که در آن نقش اصلی را کسب کرده است ، به دست آورد. او همچنین به دلیل بازی در فیلم تریلر "شهر ساختگی" در کره جنوبی مشهور است ، که موفقیت تجاری بزرگی بود. او پس از ایفای نقش های کوچک در بسیاری از مجموعه های تلویزیونی ، اولین نقش اصلی خود را در "لبخند بزن دوباره" ، یک سریال درام کره جنوبی بازی کرد. به کارگردانی کیم میونگ ووک و مو وان ایل ، این سریال موفقیت داشت و جوایز متعددی را از آن خود کرد. برای نقش خود در یک اسکیت باز سرعت کوتاه ، او مجبور بود هر روز حدود چهار تا پنج ساعت در یخدان تمرین کند. آثار دیگری که به وی شهرت پیدا کرده اند شامل حضور وی در مجموعه تلویزیونی 'Warrior Baek Dong-soo' است که در آن نقش اصلی را بازی کرده است. این سریال چندین جایزه کسب کرد. او همچنین در سریال تلویزیونی "Empress Ki" که محبوبیت زیادی در سراسر دنیا به دست آورد ، نقش مهمی ایفا کرد. بدون شک یکی از محبوب ترین بازیگران کره جنوبی ، جی چانگ ووک در طول دوران حرفه ای خود چندین جوایز مهم از جمله "جایزه درام تلویزیون چین" و "جایزه سالانه DramaFever" کسب کرده است.
کودکی و زندگی اولیه
جی چانگ ووک در 5 ژوئیه 1987 در شهر آنانگ ، استان جیونگی در کره جنوبی متولد شد. او پدر خود را در زمان دبستان از دست داد. بنابراین او توسط مادر مجرد خود بزرگ شد ، که قبلاً در یک رستوران سخت کار می کرد تا از خودش و پسرش حمایت کند.
در حالی که جی هنوز در دبیرستان بود ، می خواست مهندس شود. او پس از اتمام تحصیلات ، ذهن خود را برای بازیگر شدن درآورد. حتی اگر او عاشق و احترام زیادی به مادرش گذاشت و هرگز مخالف سخنان او نبود ، هنگامی که او با تصمیم خود برای بازیگر مخالفت مخالفت کرد ، برای اولین بار در مقابل او رفت.
حرفه
جی چانگ ووک در ابتدا در تئاتر موسیقی مشغول به کار بود و در چندین اثر تئاتر موسیقی ظاهر شد. اگرچه او در تلویزیون و فیلم ها چند نقش بازی کرد ، تنها در سال 2010 بود که به خاطر حضور در سریال تلویزیونی تلویزیونی کره جنوبی "لبخندی دوباره" شهرت پیدا کرد که او را در نقش اصلی بازی کرد. این سریال موفقیت آمیز بود و به او "جایزه درام KBS" رسید.
در سال 2011 ، او در سریال تلویزیونی کره جنوبی "جنگجو بائک دونگ سو" شخصیت شخصیتی را بازی کرد. این سریال به کارگردانی لی هیون جیک و کیم هونگ سان ، این سریال از ماه ژوئیه تا اکتبر پخش می شود. برنده جوایز متعدد شد. در همان سال ، او همچنین نقش اصلی را در سریال "فروشگاه سبزیجات لیسانس" ایفا کرد.
او اولین نقش شرور خود را در مجموعه تلویزیونی 2012 "پنج انگشت" بازی کرد. به کارگردانی چوی هیونگ هون ، داستان حول انتقام پیانیست از خانواده ای كه سعی در نابود كردن رویاهای خود داشتند ، چرخید.
او به خاطر نقش خود در مجموعه تلویزیونی "Empress Ki" ، جایی که یکی از نقشهای اصلی را بازی کرد ، تحسین زیادی کسب کرد. این سریال موفقیت آمیز بود و چندین جایزه نیز به دست آورد. همچنین در چندین کشور از جمله ویتنام ، لهستان و سریلانکا پخش شد.
از دیگر آثاری که وی طی سالها محبوبیت زیادی پیدا کرد شامل سریال های هیجان انگیز تلویزیونی "Healer" (2014-15) و "K2" (2016) است.
اولین فیلم بزرگ جی "شهر ساختگی" ، یک فیلم جنایی کره جنوبی بود که او را در نقش اصلی بازی کرد. این فیلم موفقیت تجاری بود و نامزد دریافت جایزه Arts Baeksang Arts ’را به دست آورد.
او همچنین در چندین نمایش مختلف مانند "مرد در حال اجرا" و "اردوگاه مبارک" ظاهر شده است. جدیدترین کار او در تلویزیون سریال "مشکوک مشکوک" است که در آن نقش مهمی ایفا کرد.
آثار مهم
جی چانگ ووک نقش اصلی را در سریال تلویزیونی کره جنوبی "جنگجو بائک دونگ سو" بازی کرد. این سریال به کارگردانی لی هیون جیک و کیم هونگ سان ، این سریال در سال 2011 از ژوئیه تا اکتبر پخش شد. بر اساس یک کتاب طنز به همین نام توسط لی جه هیون ، این سریال درگیر مبارزات پیش روی بائک دونگ سو برای تبدیل شدن به یک شمشیر زن ماهر و یک قهرمان عامیانه است. این سریال موفقیت آمیز بود و جوایز متعددی کسب کرد.
او به دلیل بازی در سریال تلویزیونی "Empress Ki" محبوبیت زیادی کسب کرد. این سریال به کارگردانی هان هی و لی سونگ جون ، حول یک زن Gi Gi Seungnyang و اوج قدرت او چرخید. این سریال به یک هیت تبدیل شد و چندین جایزه نیز به دست آورد. این برنامه در چندین کشور از جمله ویتنام ، لهستان ، مجارستان و پاکستان پخش شد.

جی در سریال تلویزیونی "Healer" که از دسامبر 2014 تا فوریه 2015 پخش شد ، نقش اصلی را ایفا کرد. این سریال توسط لی یونگ ساب و کیم جین وو کارگردانی شده است. اگرچه این سریال محبوبیت چندانی کسب نکرد ، اما موفق به کسب چند جایزه شد. همچنین در سایر کشورها مانند تایلند و ویتنام نیز پخش شد. "Fabricated City" ، یک فیلم جنایتی در سال 2017 ، یکی از جدیدترین آثار جی چانگ ووک است. این فیلم توسط پارک کووان هیون کارگردانی شده است. داستان پیرامون جوانی بیکار که به جرم قتل قابیل شده است ، چرخید. این فیلم یک موفقیت تجاری بود و نامزد دریافت جایزه جی برای "جایزه هنری Baeksang" شد.
جوایز و دستاوردها
جی چانگ ووک در طول حرفه خود تاکنون چندین جایزه کسب کرده است. اینها شامل سه جایزه درام KBS ، یک جایزه درام SBS ، یک جایزه درام MBC و یک جایزه درام تلویزیون چین است.
زندگی شخصی
اعتقاد بر این است که جی چانگ ووک در حال حاضر مجرد است. در گذشته ، او به چندین بازیگر زن ، از جمله ها جی وین ، پارک مینی جوان ، و کیم جو ری رسیده بود.

او در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر فعال است ، جایی که پایگاه هوادار بزرگی دارد.
در 14 اوت 2017 ، جی خدمت سربازی اجباری خود را آغاز کرد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 255 تاريخ : 16 مرداد 1399 ساعت: 15:22

Park Shin-hye یک مدل ، رقصنده ، خواننده و بازیگر کره جنوبی است که با ایفای نقش هایش در درام های تلویزیونی مانند "وارثان" و "دکتر کراش" برجسته شد. در صنعت رقابتی و سرگرمی کاملاً رقابتی کره ، وی موفق شده است مکانی را برای خودش به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران امروزی حک کند. او از سنین جوانی به کلیه جنبه های هنرهای نمایشی علاقه مند بود و در کلاس ششم در گروه موسیقی "Dream Factory" در خواننده موسیقی پاپ لی Seung-hwan پذیرفته شد و در آنجا آموزش بازیگری ، آواز ، رقص و نوازندگی گیتار و کیبورد را دریافت کرد. . پارک اولین سریال تلویزیونی خود را در سریال 2003 "راه پله به بهشت" (2003) داشت. موفقیت آن فرصتهای زیادی را برای او به وجود آورد و او در فیلم اول "عشق فوبیا" (2006) بازیگر شد ، و اولین ترانه ی خود "عشق باران" را برای آهنگ موسیقی مجموعه تلویزیونی "درخت بهشت" خواند. در طول سال های بعد ، با وجود دوره های گاه و بیگاه رکود ، حرفه او افزایش یافته است. او برای اجراهای خود چندین جایزه کسب کرده است ، در فیلم های مستند و فیلم های موسیقی ظاهر شده است و یک تأییدکننده بسیار به دنبال است. او به عنوان یک عضو فعال جامعه ، مرتباً در رویدادهای خیرخواهانه مختلف نیز شرکت می کند.
کودکی و زندگی اولیه
پارک شین هی در 18 فوریه 1990 در گوانجو ، کره جنوبی به پدر و مادران پارک هیون جونگ و جو می سوک متولد شد. برادر بزرگتر وی گیتاریست K-pop و آهنگساز Park Shin-win است. وقتی 11 ساله بود ، خانواده اش به سئول نقل مکان کردند.
در گوانجو ، او در مدرسه ابتدایی هاك كنگ تحصیل كرد. پس از مهاجرت به سئول ، او به حضور در دبیرستان دخترانه Youngpa ، جایی که معلم انگلیسی کلاس ششم او را تشویق کرد تا برای استماع "Lee Factory" لی شرکت کند.
پذیرش وی در شرکت موسیقی سرآغاز یک رابط benef حرفه ای بود که به نفع او بی حد و حصر بالا رفت زیرا او را به ابزارهای لازم برای کارهای بعدی در صنعت سرگرمی مجهز کرد.
در سال 2009 ، او در دانشگاه Chung-Ang ثبت نام کرد و در 15 فوریه 2016 فارغ التحصیل شد و دارای مدرک تئاتر شد.
حرفه
پارک شین هی در سال 2003 برای بازی در نسخه جوان شخصیت شخصیت چوی جی وو در سریال محبوب تلویزیونی "راه پله به بهشت" از 250 آرزو انتخاب شد. در سال 2006 ، او از عملکردش در "درخت بهشت" ستایش كرد.
پس از اولین فیلمش در "عشق فوبیا" (2006) ، اولین نقش اصلی خود را در فیلم ترسناک "شر دوقلوی" (2007) بدست آورد. پارک شهرت بین المللی را به عنوان یک قهرمان متقاطع در درام عاشقانه SBS "You Beautiful" (2009) SBS به دست آورد. برای کمدی رمانتیک کم بودجه ، "آژانس سایرانو" (2010) ، که به عنوان یک اثر خوابناک تبدیل شد ، در 47مین جوایز هنری Baeksang موفق به دریافت جایزه محبوب ترین بازیگر زن در فیلم شد.
در سال 2011 ، او در "Hayate the Combat Butler" ، یک پروژه تلویزیونی تایوانی مستقر در مانگا shenen ژاپنی به همین نام بازیگر شد. یک سال بعد ، او در سومین فصل از درام تک کاره KBS2 ویژه "با من نگران نباشید ، من یک روح هستم" ظاهر شد. درام در تاریخ 15 ژوئیه ، درام برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد ویژه در جوایز درام KBS شد.
پارک با بازی در کنار لی جونگ سوک و کیم یانگ کوانگ در کمدی رمانتیک 2014-15-15 ‘پینوکیو’ ، یک قهرمان را به تصویر کشید که از «مجموعه پینوکیو» رنج می برد و هر وقت دروغ می گوید متناسب با سکسکه های خشن بود.
محبوبیت این نمایش او را به یکی از تأیید پذیرترین بانک های کره جنوبی تبدیل کرد. او از مارک های لوازم آرایشی ، لوازم آرایشی و بهداشتی Mamonde ، مارک لباس فیلیپینی Bench و برند جواهرات اتریشی Swarovski استفاده کرده است. او اولین کره‌ای است که قرارداد ویزا را امضا کرده است.
در میان پروژه های اخیر او ، "دکتر کرش" (2016) ، یک درام پزشکی که در آن به عنوان یک نوجوان مضطرب که بعداً به عنوان یک پزشک برجسته تبدیل می شود ، نقش بسته است ، بسیار قابل توجه است. پس از گذشت تقریباً 13 سال ، این پارک با "راه پله به بهشت" باك سونگ هیون به عنوان همكار خود پیوست. این نمایش با ثبت میانگین 18/40 درصد در رده بندی مخاطبان ، یک نمایش بزرگ شد. در سال 2017 ، پارک قرار است در فیلم هیجان انگیز جرم بعدی "شاهد خاموش" ظاهر شود.
با گذشت سالها ، استعداد موسیقی او بازیگری او را تکمیل کرده است. پارک در درجه اول برای موسیقی متن فیلم های مختلف خود آواز می خواند و با امثال لی مین جونگ ("این تو بودی" برای "آژانس Cyrano") ، Song Chang-eui ("در فضا" برای "روزهای سبز": دایناسور و من همکاری می کند). ") ، و Yoon Gun (" من به تو فکر می کنم "برای" موسیقی و متن ").
آثار مهم
در سال 2013 ، پارک شین هی با بازی در "معجزه در سلول شماره 7" ، یک سریال کمدی-درام در مورد دوستی بین یک مرد با اعتراض ذهنی زندانی و همبازی های جنایی اش بازی کرد. پارک در بزرگسالان یئون سونگ ، دختر زندانی بی گناه بازی کرد. این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و دومین جوایز انجمن منتقدین فیلم کره دریافت کرد.
او نقش اصلی Cha Eun-sang را در درام نوجوان "وارثان" (2013) به تصویر کشید. برخلاف بیشتر شخصیت های نمایش ، پارک چا قرار نیست یک ثروت را به ارث برساند و به عنوان دانش آموز رفاهی در دبیرستان شرکت می کند. این سریال با پخش حق پخش در 13 کشور جهان ، یک هیت بین المللی بود.

جوایز و دستاوردها
پارک شین هی اولین جایزه خود را دریافت کرد ، یک جایزه درام SBS برای بهترین بازیگر زن جوان سال 2003 ، برای "راه پله به بهشت".
"وارثان" ، که مطمئناً موفق ترین راه حل او تا به امروز است ، بسیاری از تمجیدها از جمله سه جایزه درام SBS را به دست آورد. یک جایزه محبوبیت جوایز مجله ستاره K مجله ستاره ؛ و دو جایزه سالانه تب درام.
در سال 2015 ، او به خاطر سهم خود در هالیو در ششمین جوایز فرهنگ و هنر محبوب کره ، جایزه نخست وزیر را دریافت کرد.
در نهمین جشنواره بین المللی تبلیغات بوسان در سال 2016 ، پارک به عنوان بهترین سخنگوی کره در چین معرفی شد.
برای "Doctor Crush" ، او در جوایز افتتاحیه هنرمندان آسیا در سال 2016 جایزه بهترین هنرمند را دریافت کرد.
بشردوستانه
هدف اصلی "پروژه ستاره فرشته ستاره" ، که در سال 2011 تاسیس شد ، پشتیبانی از کودکان محروم در خانه و خارج از کشور است. در غنا ، او در سال 2009 مرکز Shinhye را راه اندازی کرد. این مرکز دارای یک کتابخانه و یک سالن صوتی و تصویری است. در سال 2016 ، مرکز دیگری در مانیل ، فیلیپین تأسیس شد. او همچنین حامی یک دختر غنائی به نام آبان است.
او سی و ششمین شرکت کننده غذای کره برای باشگاه انسان دوستانه بین المللی گرسنه ، یک گروه منتخب از افرادی است که حداقل 85 هزار دلار آمریکا به این ابتکار اهدا کرده اند. در 24 نوامبر 2016 با افتخار به وی اعطا شد.
زندگی شخصی
علی رغم اینکه دائماً تحت اسکنر رسانه ها قرار دارد ، پارک شین هی موفق به حفظ حریم شخصی نسبی در زندگی شخصی خود شده است. با گذشت سالها ، او با چند تن از همبازیانش در ارتباط بوده و همه این "پیوندهای" گزارش شده به شایعات تبدیل شده اند.
پس از موفقیت "وارثان" ، رسانه های چینی در ژانویه سال 2014 ادعا کردند که پارک با لی مین هو آشنا شده است. آژانس های نماینده هر دو بازیگر برای رفع این شایعات مجبور بودند بیانیه های جداگانه ای را منتشر کنند.

هنگامی که شیمی روی صفحه نمایش خیره کننده او با لی جونگ سوک در "پینوکیو" تخیل طرفداران را به خود جلب کرد ، گمانه زنی ها درباره احتمال عاشقانه خارج از صفحه آنها آغاز شد. مجدداً آژانس های هر دو بازیگر باید به جلو بیایند و توضیح دهند که آنها "فقط دوستان نزدیک" هستند.
در آوریل 2017 ، مجموعه جدیدی از شایعات در مورد روابط احتمالی او با بازیگر چوی تائون جون ، پس از آنكه در یك مرخصی با هم پیدا شدند ، شروع به پرواز كرد. نمایندگی پارک "Salt Entertainment" هرگونه روابط عاشقانه بین این دو را رد کرده است.
چیزهای بی اهمیت
در سال 2017 ، پارک در رتبه دوازدهم در لیست مشاهیر قدرت Forbes Korea قرار گرفت.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 372 تاريخ : چهارشنبه 15 مرداد 1399 ساعت: 17:43

بندیکت کامبربچ ، بازیگر برنده برنده جایزه ، به خاطر بازی در کارآگاه عناوین "شرلوک" بی بی سی و جادوگر دکتر عجیب در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است.
بندیکت کامبربچ کیست؟
بندیکت کامبربچ به عنوان ستاره شرلوک بی بی سی به شهرت رسید. وی در ادامه در فیلم های هالیوود مانند Tinker Tailor Soldier Spy ، War Horse ، Star Trek: Into Darkness و Trilogy The Hobbit ظاهر شد. کامبربچ همزمان با کسب چندین جوایز صحنه و پرده ، نامزدهای گلدن گلوب و اسکار را برای نقش خود در بیولوژیک تحسین شده آلن تورینگ در سال 2014 ، The Imitation Game دریافت کرد. وی در سال 2016 به عنوان جادوگر تیتراژ Doctor Strange به دنیای سینمایی مارول پیوست و بعداً این نقش را برای فیلم های بزرگ مانند Thor: Ragnarok and Avengers: Infinity War بازگرداند.

اوایل زندگی و والدین
کامبربچ با سلام کردن از لندن ، با خونریزی با تئاتر به دنیا آمد. والدین وی ، تیموتی کارلتون و واندا ونتهام ، بازیگران مشهور تلویزیون بودند که فرزندشان را در 19 ژوئیه 1976 به دنیا آوردند. علی رغم موفقیت آنها ، آنها سعی كردند كه بندیك جوان را از صحنه دور كنند و او را به مدرسه عمومی هارو فرستادند ، جایی كه او بورسیه هنر اعطا شده بود.

در هارو ، او علاقه ای به راگبی و نقاشی از خود نشان داد ، اما این تئاتر بود که تخیل او را به دست گرفت. در دوره ریاست مارتین تیرل ، اولین نقش کامبربچ در نقش "تایتانیا" ، ملکه فریسها ، در "رویای شب" نیمه تابستان ویلیام شکسپیر بود.
کامبربچ قبل از بازگشت به انگلیس برای ادامه تحصیل درام در دانشگاه منچستر به تدریس زبان انگلیسی در تبت ادامه داد. وی پس از فارغ التحصیلی ، یک سال را در آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن گذراند.

فیلم ها ، تلویزیون و نقش های تئاتر
کامبربچ کار خود را با نقش آفرینی در نمایشنامه های کلاسیک و نمایش های تلویزیونی کوچک آغاز کرد. در سال 2004 ، او استفان هاوكینگ جوان را با مقابله با مراحل اولیه بیماری نورون حرکتی به تصویر كشید ، اجرایی كه برای او نامزد BAFTA شد. اولین فیلم او کمدی کالج استارت در سال 2006 برای 10 سال بود. یک سال بعد ، وی در فیلم Atonement ظاهر شد و در مقابل تلویزیون تام هاردی در فیلم تلویزیونی Stuart: A Life Backward بازی کرد.

"شرلوک"
در سال 2010 بی بی سی اقتباسی مدرن از داستان شرلوک هولمز را پخش کرد. این تولید ستایش گسترده ای به دست آورد و ستایش به کامبربچ به خاطر بازی در کارآگاه مشهور ، در کنار مارتین فریمن به عنوان دکتر واتسون شد. در سال 2014 کامبربچ پس از سه نامزد برای اولین بار در نقش اصلی خود در نمایش مردمی ، اولین Emmy خود را به دست آورد.

جایزه "Tinker Tailor Soldier Spy" ، "جایزه الیویه برای" فرانکنشتاین "
در سال 2011 کامبربچ با نقش آفرینی در فیلم جنگی هیجان انگیز جنگ سرد ، Tinker Tailor Soldier Spy و درام جنگ جهانی اول استیون اسپیلبرگ ، جنگ اسب ، در یک مسیر هالیوود قفل شد. اما او همچنان در صحنه لندن ظاهر شد ، این بار در فرانکنشتاین دنی بویل. این فرفره از او خواست که در شبهای مخالف بین ویکتور فرانکنشتاین و هیولاش جابجا شود ، در نهایت جایزه الیویه را برای بهترین بازیگر نقش اول مرد به طور مشترک با همبازی خود جونی لی میلر به دست آورد.
'The Hobbit' ، 'Star Trek: Into Darkness'
کامبربچ برای یک چالش جدید ، فعالیت های صوتی و حرکات ضبط شده را برای شخصیت های Necromancer و Smaug در سه گانه هابیت: یک سفر غیرمنتظره (2012) ، The Desolation of Smaug (2013) و Battle of the Five Armies (2014) ارائه داد. . وی همچنین در این مدت نقش شرور دیگری را به عهده گرفت ، و خان ​​گناهکار را در J.J به تصویر کشید. Abrams 'Star Trek: Into Darkness (2013).

'12 Years a Slave '،' Fifth Estate '،' The Imitition Game '
همچنین در سال 2013 کامبربچ در درام زندگی واقعی استیو مک کوئین 12 سال یک برده ظاهر شد و در فیلم پنجم املاک به عنوان جولیان آسانژ بنیانگذار ویکیلیکس ظاهر شد. سال بعد او از نقش صدا در پنگوئن های ماداگاسکار بهره مند شد و آلن تورینگ ریاضیدان حیرت انگیز آلن تورینگ را در درام WWII بازی The Imitation Game به تصویر کشید که برای او نامزدهای جوایز گلدن گلوب و آکادمی را بدست آورد.

'Doctor Strange' و مارول سکولز
کامبربچ پس از بازگشت به صحنه برای تولید هملت در سال 2015 ، به آخرین بازیگر تحسین شده تبدیل شد تا در کنار Chiwetel Ejiofor ، Tilda Swinton و Rachel McAdams لباس شخصی ابرقهرمانی را برای دکتر استرنج (2016) اهدا کند. وی نقش جادوگر تبدیل به جادوگر را برای فیلم های Marb blockbusters Thor: Ragnarok (2017) ، Avengers: Infinity War (2018) و Avengers: Endgame (2019) تکرار کرد.

"جنگ فعلی" ، "پاتریک ملروز" ، "The Grinch"
کامبربچ که از وظایف مارول خود شلوغ مانده بود ، توماس ادیسون را در فیلم 2017 The War war and the staris in the showtime 2018 پاتریک ملروز با استناد به کتابهای ادوارد سنت آوبین به تصویر کشید. در آن سال این بازیگر همچنین ابراز موجودات بدنام کریسمس از دکتر Seuss الهام بخش The Grinch و بازبینی اثر دستگیری حرکت برای Mowgli: Legend of the Jungle. در سال 2020 او درام در جنگ سرد Courier را در نقش گرویل وین ، یک تاجر انگلیسی که توسط MI6 استخدام شده بود ، بازی کرد.

زندگی شخصی
کامبربچ با اولیویا پوتل به مدت طولانی سال قبل از آنکه سال 2011 میلادی را ترک کند ، خاموش و روشن می شود. این زوج در دانشگاه منچستر ملاقات کرده بودند.

در نوامبر 2014 کامبربچ به کارگردانی سوفی هانتر مشغول شد. اعلامیه زیر رادار و کم اهمیت در روزنامه تایمز انگلیس اجرا شد. این زن و شوهر گره گره را در 14 فوریه 2015 ، در Isle of Wight گره زدند و از نخستین فرزندشان ، فرزند کریستوفر کارلتون ، در آن ژوئن استقبال کردند. دو سال بعد آنها از تولد فرزند دومشان ، هال آدن استقبال کردند.

در سال 2015 این بازیگر به عنوان فرمانده سفارش امپراتوری انگلیس معرفی شد.

در ماه ژوئن سال 2018 ، گزارشی از وقوع یک مورد از سقوط قبلی منتشر شد که در آن کامبربچ از یک کابین به منظور دفاع از یک متقاضی دوچرخه از چهار مگس جهش کرد. جالب اینجاست که ستاره شرلوک هولمز در نزدیکی محل خانه کارآگاه داستانی در خیابان بیکر لندن ، خود را با جنایات جنگید.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 186 تاريخ : 14 مرداد 1399 ساعت: 15:0

بازیگر ، نویسنده ، کارگردان ، سارا وین کالیس بیشتر به خاطر بازیگران در سریال های تلویزیونی چند ضربه مشهور است. اخیراً ، او بازیگر مخالف جوش هالووی در سریال "کلونی" در ایالات متحده بازی کرد. او مقابل آندرو لینکلن و جان برنتال در سریال AMC با عنوان "The Walking Dead" بازی کرد.

سارا در حال حاضر در سریال درام NBC با عنوان "Council Of Dads" بازی می کند که اولین فصل آن در حال پخش در NBC و Hulu است. نقش او در فرانشیز Fox "Prison Break" با بوت شدن مجدد این سریال ادامه یافت. او در سریال محدود محدود تحسین شده NatGeo با عنوان "خانه طولانی جاده" بر اساس کتاب مارتا راداتز با همین نام بازی کرد. سارا همچنین اخیراً در سریال محدود تلویزیونی Sundance TV / CBC با عنوان "غیرقابل توصیف" بازی کرد. سارا با کارگردانی اپیزودی از سریال محدود ، "غیرقابل توصیف" و همچنین اپیزود فصل آخر "کلونی" ، کارگردانی را آغاز کرده است. به عنوان یک نویسنده ، سارا چندین نمایش فیلم در حال توسعه با اشخاص مختلف تصاویر متحرک دارد.

به عنوان بازیگر سینما ، سارا در فیلم "این مرگ تو است" از جیانکارلو اسپوسیتو ظاهر شده است ، و در مقابل جاش داهامل و فامکه جانسن ، جواهر و برادران وارنر برادران و Broken Road ، "درون طوفان" ، تصاویر ولتاژ "پرداخت روح" بازی کرده است. در مقابل نیکلاس کیج ، نوامبر سیاه و سفید در مقابل میکی رورک و کیم باسینجر ، و او اخیراً در "قرن دیگر از روباه" روباه قرن 20 دیده می شود. سارا با ادامه علاقه خود به داستان پردازی ، نویسنده ، کارگردان و صدای داستان های علمی جدید ، پادکست پسا آخرالزمانی "Aftershock" است.
فارغ التحصیل دبیرستان پوناهو در سال 1995 در هونولولو ، هاوایی.
فارغ التحصیل کالج دارتموث (در هانوفر ، نیوهمپشایر) در سال 1999 با تأکید کارشناسی در مطالعات فمینیستی و بورس ارشد در الهیات بومی.
فارغ التحصیل هنرستان تئاتر ملی دنور در سال 2002 با کارشناسی ارشد هنرهای زیبا.
در اول ژوئیه 2007 ، فرزند اول خود را در 30 سالگی به دنیا آورد ، دختری به نام Keala Wayne Winterhalt. پدر پدر شوهرش Josh Winterhalt است.
شخصیت او سارا در زندان فرار (2005) به دلیل بارداری از فصل سوم این نمایش نوشته شد. سارا کشته شد ، اما برای فصل چهارم دوباره به خدمت گرفته شد. توضيح داده شد كه "مرگ" او صحنه رفته است.
وی با همکار خود در زندان Prison Break (2005) ، ونتورث میلر دوست نزدیک است.
او به یکی از داغترین زنان پاییز تلویزیون 2008 ماکسیم رای داده شد.
در 21 ژوئیه 2002 ، Callies با جوش وینترالت ، که در کالج دارتموت ملاقات کرد ، ازدواج کرد. وینترالت یک معلم هنرهای رزمی است.
او به زبان اصلی هاوایی صحبت می کند و از موسیقی سنتی هاوایی لذت می برد.
او رقصیدن تانگو آرژانتینی را دوست دارد و ذره ای از پرواز کم گرفته است.
هم اکنون بین آتلانتا ، کانادا و لس آنجلس زندگی می کنند.
پس از درگذشت یک عضو خانواده ، او و خانواده اش در سال 1978 به هونولولو ، هاوایی منتقل شدند.
او دختر دو استاد دانشگاه است ، پدرش استاد حقوق است و مادرش استاد انگلیسی در دانشگاه هاوایی است.
پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ، او وارد کالج دارتموث در هانوفر ، نیوهمپشایر شد.
وی تحصیلات خود را در هنرستان تئاتر ملی دنور ادامه داد و در سال 2002 مدرک کارشناسی ارشد خود را به دست آورد.
در آگوست سال 2010 ، فیلمنامه اول Callies ، اقتباسی از کتاب کودکان کمپل گزلین با نام "Elena's Serenade" توسط تهیه‌کننده کامرون لامب و کمپانی تولید فرانسوی ، فولداوا فیلمز انتخاب شد.
پدربزرگ مادری وی مهاجر یهودی مجارستانی بود. وی همچنین دارای اصل و نسب آلمانی و چک است.
در همان روز بازیگر دانیل هریس ، اول ژوئن سال 1977 به دنیا آمد.
دارای دو فرزند به همراه همسرش جوش وینترالت - یک دختر Keala Wayne Winterhalt (زاده 20 20 ژوئیه 2007) و یک فرزند اوکس وین وینتالت (در اوت 2013 ، به تصویب رسید).
نقل قول های شخصی (3)
[وقتی از شما پرسیده شد که چه کسی دوست بهتری خواهد بود: لیندسی لوهان ، جسیکا سیمپسون یا پاریس هیلتون] می دانید چه؟ من قصد دارم با جنیفر گارنر بروم. به نظر می رسد او یک زن باهوش و درجه یک است.
من آشپزی را دوست دارم ظرف امضای من؟ من سس ماکارونی را از ابتدا تهیه می کنم که شوهرم دوست دارد. فلفل های ژله ای را اضافه می کنم تا لگد آن شود. شما باید وقتی که وعده غذایی شما را می خورد ، مراقب عرق مرد باشید. آن مهم است!
[در حال بزرگ شدن در هاوایی] این مرا از دردسر دور کرد. آخر هفته ها ، از خواب بیدار می شوید ، به ساحل می روید ، پیاده روی می کنید و وقتی مردم آیووا مشروب خوردن آبجو از پشت یک وانت بودند ، سریع خوابیدید.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 273 تاريخ : 13 مرداد 1399 ساعت: 15:2

بردلی کوپر بازیگر آمریکایی است و در حال حاضر یکی از بزرگترین ستاره های هالیوود است که بخشی از موفق ترین فیلم های هزاره جدید بوده است. بردلی کوپر در زمان تحصیل در مدرسه علاقه خود را به روزنامه نگاری نشان داد و در واقع برای یکی از روزنامه های عصرانه در زادگاهش فیلادلفیا کار کرد. با این حال ، از زمانی که او به دانشگاه پیوست ، علاقه مند به این صحنه شد. هنگامی که او متوجه شد که برای صحنه دوست داشتن طبیعی دارد ، تصمیم گرفت که در هنر بازیگری آموزش ببیند و از آن زمان تاکنون هرگز به عقب نگاه نکرده است. کوپر برای خودش به عنوان بازیگر مشهور در فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و همچنین صحنه ، حرفه ای کرده است. کوپر در سال 2005 به دنبال بازی در فیلم "عروسی عروس" به شهرت رسید و از آن زمان فعالیت او به عنوان یکی از صعودهای مداوم به اوج خود رسیده است ، زیرا او بازدیدهایی چون "حق رای دادن" و "هاله آمریکایی" را در میان دیگران تحویل داده است. در سال 2014 ، او در فیلم منتخب منتقدان و منفی انتقاد آمریكایی بازی كرد كه به او انتقادهای ناخوشایندی از منتقدین و همچنین عاشقان فیلم كرد كه برای اولین بار می گویند کوپر در چنین نقشی شدید.
کودکی و زندگی اولیه
بردلی کوپر در 5 ژانویه 1975 در چارلز کوپر و گلوریا کامپانو در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا متولد شد. پدر کوپر در حالی که مادرش در رادیو NBC کار می کرد در بانک سرمایه گذاری Merill Lynch کار می کرد. کوپر در بین دو فرزند کوچکتر است. اولین کسی که خواهر بزرگتر او هالی است.
بردلی کوپر در آکادمی معروف Germantown در فیلادلفیا حضور یافت و در سن 1993 سالگی در 18 سالگی فارغ التحصیل شد. در دوران تحصیل خود در مدرسه ، کوپر نیز درگیر فعالیت های فرا برنامه ای بود و به ویژه وی به دلیل درگیری با روزنامه Philadelphia Evening News مشهور بود. به عنوان یک دانش آموز.
در سال 1993 ، بردلی کوپر در دانشگاه ویلانوا ثبت نام کرد اما بعداً به دانشگاه جرج تاون رفت و در آنجا لیسانس خود را با افتخارات انگلیسی به پایان رساند. در دوران حضورش در دانشگاه جرج تاون بود که او شروع به جدی بازیگری کرد و جزئی از یک گروه تئاتر شد.
بردلی کوپر تصمیم گرفت شغلی در بازیگری داشته باشد و در استودیوی Actors Drama School واقع در شهر نیویورک ثبت نام کند. وی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته بازیگری در سال 2000 دریافت کرد. این همان درجه ای بود که او را به داشتن یک پایه محکم در جنبه های مختلف بازیگری مسلح کرد.
حرفه
اولین کار حرفه ای بردلی کوپر به عنوان یک بازیگر در سال 1999 در نمایش مهیج محبوب "سکس و شهر" حضور پیدا کرد ، اما این توجه وی را متوجه شد و طی چند سال آینده در بسیاری از برنامه های تلویزیونی دیگر مانند "گلوب تراککر" کار کرد. "،" جک و بابی "،" نیپ / تاک "و دیگران قبل از اینکه چهره شناخته شود.
در سال 2001 ، کوپر اولین استراحت خود را در فیلم ها بدست آورد وقتی در فیلم کمدی "Wet Hot American Summer" بازی کرد و این فیلم توسط خیلی ها کلاسیک محسوب می شود. با این حال ، چهار سال بعد ، وی پس از اکران فیلم "عروس عروسی" که در آن شخصیت شخصیت ساک الج را به تصویر کشید ، واقعاً به چهره ای مشهور در هالیوود تبدیل شد.
در سال 2005 ، بردلی کوپر کار خود را برای نمایش تلویزیونی "آشپزخانه محرمانه" شروع کرد که بر اساس زندگی سرآشپز مشهور بود اما این سریال پس از چند قسمت توسط FOX متوقف شد. در سال بعد ، کوپر بخش زیادی از وقت خود را در تئاتر گذراند و در نقش های اصلی در "نمایش سه روز باران" و "Understudy" بازی کرد.
سال 2009 مهمترین چیز در فعالیت های بردلی کوپر بود زیرا او نه تنها در چهار فیلم مختلف نقش های اصلی را به همراه داشت ، بلکه به این دلیل بود که یکی از این فیلم ها "The Hangover" به یک ضربه سر و صدا تبدیل شد و 467 میلیون دلار جمع آوری کرد. باجه بلیط فروشی. دو سال بعد ، او در سریال بسیار موفقیت آمیز The Hangover با نام "The Hangover Part II" بازی کرد و در هیجان "بی حد و حصر" نیز بازی کرد.
سال 2012 یکی دیگر از سالهای بسیار پربار برای بردلی کوپر بود که در فیلم تحسین برانگیز "Silver Linings Playbook" ، "کلمات" و "Place Beyond the Pines" بازی کرد که یک هیجان انگیز است. یک سال بعد ، وی نقش یک عامل FBI را در فیلم مگا بودجه چند ستاره ای به نام "American Hustle" بازی کرد و برای همین نقش بود که نامزد دریافت جایزه بهترین نقش پشتیبان نقش شد.
در سال 2014 ، کوپر در دو فیلم مشهور حرفه ای خود ، یعنی "نگهبانان کهکشان" و "تک تیرانداز آمریکایی" بازی کرد. دومی نامزد دریافت جایزه آکادمی دیگر شد. در این دوره او همچنین بازیگر فعال در مدار تئاتر در برادوی بود.
در سال 2015 ، سه فیلم بردلی - الوها ، سوخته و جوی) اکران شدند اما هیچ یک از اینها ضربه بزرگی نبود.
در سال 2016 ، او در فیلم "سگ های جنگ" نقش مهمی را ایفا کرد و در فیلم ترسناک 10 Cloverfield Lane صداگذاری کرد.
در سال 2017 ، او صداگذاری برای Rocket Raccoon ، در 'Guardians of Galaxy Vol. 2. "

در سال 2018 ، او نقش Rocket Raccoon را در فیلم 'Avengers: Infinity War' بازخوانی کرد و درام در جنایت کلینت ایستوود 'The Mule' بازی کرد
در سال 2018 ، بردلی کوپر ، اولین فیلم خود با نام "یک ستاره متولد شد" را کارگردانی کرد. این فیلم او و لیدی گاگا را در نقش های اصلی بازی كرد و بازسازی فیلم موسیقی 1937 با همین نام بود. کوپر و گاگا بیشتر آهنگ ها را در موسیقی متن این فیلم نوشتند و تولید کردند. این فیلم یک اثر بزرگ بود و کوپر چندین جایزه و نامزدی برای فیلم دریافت کرد.
آثار مهم
"پاتوق" یکی از موفق ترین فیلمهای او بود و 467 میلیون دلار در گیشه کسب کرد. عملکرد براد کوپر در فیلم "American Hustle" بسیار مورد تحسین قرار گرفت و او نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین نقش نقش مکمل را برای آن به دست آورد.
خانواده و زندگی شخصی
در دسامبر سال 2006 ، بردلی کوپر با بازیگر نقش اول زن ، جنیفر اسپوزیتو ازدواج کرد. اما ازدواج کوتاه مدت بود و آنها در نوامبر 2007 طلاق گرفتند.
از دسامبر 2011 تا ژانویه 2013 ، وی در رابطه با بازیگر زوی سالدانا بود. پس از آن از مارس 2013 تا مارس 2015 ، وی در رابطه با مدل انگلیسی سوکی واترهاوس بود.
در آوریل 2013 ، کوپر دوستی با مدل روسی ایرینا شایک را آغاز کرد. در مارس 2017 ، کوپر و شایک به برکت یک دختر درآمدند.
در سال 2011 ، بردلی کوپر پدرش چارلز کوپر را به دلیل ابتلا به سرطان ریه از دست داد.
چیزهای بی اهمیت
در سال 2011 ، مجله People او را به عنوان Sexiest Man Alive نامگذاری کرد و تقریباً در تمام انتشارات مرتباً در بین بهترین مردان جهان قرار می گرفت.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 181 تاريخ : 12 مرداد 1399 ساعت: 15:0

بیلی الیش خواننده و ترانه سرا آمریکایی است. او بیشتر به خاطر اولین آهنگ موفق خود ، "Ocean Eyes" شناخته شده است. او در لس آنجلس ، کالیفرنیا متولد و بزرگ شد. او که متعلق به خانواده ای از نوازندگان بود ، مقدر شد تا در هنرهای نمایشی حرفه ای بسازد. او در سن 8 سالگی به گروه کر پیوست و تا 11 سالگی شروع به نوشتن و آواز خواندن ترانه های خود کرد. برادر بزرگتر او ، فاینناس اوکلن ، بزرگترین تأثیر زندگی او در زمان بزرگ شدن بود. او گروه خود را داشت و ترانه ای با عنوان "چشمهای اقیانوس" نوشته بود. بیلی این ترانه را اجرا کرد و آن را به صورت آنلاین منتشر کرد. این یک موفقیت بزرگ شد. این نخستین موفقیت بزرگ او بود. در سال 2017 ، برادرش به ضبط آهنگ "Bellyache" کمک کرد. با موفقیت این آهنگ ، بیلی اولین نسخه خود را با عنوان "Don't Smile at Me" در آگوست سال 2017 منتشر کرد. EP در چندین نمودار موسیقی آمریکایی و بین المللی ظاهر شد. . در اکتبر سال 2017 ، "اپل" او را به عنوان جدیدترین هنرمند "Up Next" معرفی کرد.
کودکی و زندگی اولیه
بیلی الیش در 18 دسامبر سال 2001 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، بیلی الیش Pirate Baird O’Connell متولد شد. وی در خانواده ای از نوازندگان و بازیگران متولد شد. او با برادر بزرگتر خود بزرگ شد. پدر و مادرش ، مگی بیرد و پاتریک او کانل ، چهره های محبوب صنعت سرگرمی آمریکا بودند.
او در حالی که بزرگ شد ، دید که برادر بزرگترش ، Finneas O’Connell عاشق موسیقی است. علاوه بر این ، مادرش آهنگ می نوشت و پدرش سازهایی مانند پیانو و اوکولل را نواخت. موسیقی جادویی در خانه الهام بخش بیلی کوچک برای ایجاد حرفه ای در موسیقی بود.
او با گوش دادن به موسیقی "The Beatles" و Avril Lavigne بزرگ شد. پدرش عاشق ساختن مخلوط از هنرمندان مختلف بود.
او بیشتر سالهای اولیه تحصیل در خانه به سر می برد ، اما این مانع حضور او در فعالیت های خارج از برنامه شد. او عاشق بازیگری در فیلم های خانگی بود و هر وقت این شانس را پیدا می کرد ، می خواند و می رقصید.
هنگامی که او 8 ساله شد ، به یک گروه کر پیوست و سه سال با آنها آواز خواند. در زمان 11 سالگی ، او در حال حاضر مشغول نوشتن و آهنگسازی آهنگ های خودش بود. او همچنین چندین فیلم کوتاه ساخته است. او آنها را با دوربین شلیک کرد و آنها را در 'iMovie' ویرایش ویرایش ویدیو ویرایش کرد.
به غیر از بازیگری و موسیقی ، رقص اشتیاق دیگری از او بود. او در سالهای جوانی خود کلاس های رقص را پشت سر گذاشت. او با داشتن مهارت های فراوان ، هدفش ایجاد یک حرفه بزرگ در تجارت نمایش بود.
برادر بزرگتر او گروه خاصی از خودش را داشت. او ترانه ای به نام "Ocean Eyes" نوشته بود و از خواهرش خواسته بود تا آن را با صدای خود ضبط کند. این آهنگ اتفاقی به موفقیت موفقیت آمیز بیلی تبدیل شد و باعث تقویت حرفه او شد.
حرفه
آهنگ "چشم های اقیانوس" در اکتبر 2015 ضبط شد. این در ابتدا برای کلاس های رقص بیلی بود. او آهنگ را به معلم رقص خود تحویل داد و منظور از آن در روال رقص بعدی او بود. این آهنگ خوب شد ، و خواهر و برادر تصمیم گرفتند که باید روی سکوی اشتراک گذاری موسیقی ‘SoundCloud قرار بگیرد.
این آهنگ در اوایل سال 2016 در "SoundCloud" بارگذاری شد و تا ماه مارس ، موزیک ویدیو منتشر شد. این آهنگ در مدت زمان کوتاهی بیش از 10 میلیون بازدید ثبت و ضبط شده است. این موفقیت غیر منتظره بود و راهی برای بسیاری از نسخه های دیگر شد. در نوامبر سال 2016 ، یک ویدیو موسیقی با رقص بیلی بر روی این آهنگ منتشر شد. این یک موفقیت دیگر بود.
چندین برچسب بزرگ ضبط شده برای خرید حق آهنگ پیش آمدند. این ترانه توسط "Darkroom" و "Interscope Records" در سراسر جهان منتشر شد ، بلافاصله به یک موفقیت مهم و تجاری تبدیل شد. تا پایان سال ، بیلی تک آهنگ دیگری با نام "شش پا زیر" منتشر کرد.
بیلی با الهام از موفقیت اولین تک آهنگ او ، "Ocean Eyes" ، چهار ریمیکس از این آهنگ را ضبط کرد و همه آنها را در یک EP با عنوان "Ocean Eyes." گردآوری کرد. همه این ریمیکس ها به عنوان بزرگ ظاهر شدند و به بیلی شجاعت کافی دادند تا بتواند با خودش ادامه دهد. پروژه های آینده
در فوریه سال 2017 ، بیلی تک آهنگ "Bellyache" را منتشر کرد که توسط برادرش تهیه و تنظیم شد. نماهنگ این آهنگ به کارگردانی مایلز و AJ در مارس 2017 منتشر شد.
بیلی سپس ترانه ای با عنوان "بی حوصله" را ضبط کرد که در موسیقی متن سریال معروف "نتفلیکس" 13 دلایل چرا در آن گنجانده شد. در ماه ژوئیه سال 2017 ، بیلی اولین EP مورد انتظار خود را اعلام کرد ، "در من لبخند نزن."
قبل از انتشار رسمی EP ، او دو تک آهنگ از همان "پسر من" و "Idontwannabeyouanymore" را منتشر کرد. "پیش از انتشار EP ، او هر جمعه آهنگ های جدیدی اضافه می کرد. EP سرانجام در 12 آگوست 2017 منتشر شد.
در همان سال ، او با وینس استپلز همکاری کرد و ریمیکس آهنگ خود را "Watch" ، که به آن تغییر نام داده شد "و رایت" منتشر کرد. برای ارتقاء بیشتر خود ، در ژانویه 2018 شروع به تور کرد. تور در آگوست 2018 پایان یافت.

او همچنین با خالد خواننده مشهور آمریکایی همکاری کرد و با او در تک آهنگی با عنوان "دوست داشتنی" همکاری کرد که در اواسط سال 2018 منتشر شد. این آهنگ بسیار محبوب شد و باعث شد تهیه‌کنندگان ‘13 دلایل چرا حقوق خود را بخرند و آن را در فصل دوم سریال معرفی کنند.
در سال 2018 ، او ترانه های "Bitches Broken Hearts" و "You Must Me See a Crown را" منتشر کرد. گمانه زنی هایی درباره اولین آلبوم او وجود دارد که قرار است مدتی در سال 2018 منتشر شود. برادرش نیز این نسخه را تایید کرده است. اولین آلبوم استودیوی او در سال جاری.
زندگی شخصی
بیلی الیش مورد انتقاد قرار گرفته است که هرگز در عکس ها لبخند نمی زند. او با گفتن اینکه لبخندی را دوست ندارد به این انتقادها پاسخ داده است زیرا باعث می شود احساس ضعف و قدرت نکند.
او به خاطر حس لباس عجیب و غریبش شناخته شده است. او اغلب به خاطر آن مورد انتقاد قرار می گیرد اما به انتقاد توجه نمی کند.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 191 تاريخ : شنبه 11 مرداد 1399 ساعت: 17:55

مریلین مونرو بازیگر ، کمدین ، ​​خواننده و مدل آمریکایی بود. او به یکی از ماندگارترین چهره های نمادین در جهان تبدیل شد و هم به خاطر تجسم برنده خود از نماد جنسی هالیوود و هم برای مبارزات غم انگیز شخصی و حرفه ای خود در صنعت فیلم به یاد می آورد. زندگی و مرگ وی هنوز هم بحث و جدل و گمانه زنی بسیار است. وی در اول ژوئن سال 1926 در بیمارستان جسد لوس آنجلس ، نورما جین مورتنسون به دنیا آمد. مادرش گلدیس پرل بیکر یک فیلمبردار فیلم در صنایع فیلم تلفیقی بود. هویت پدر مرلین هرگز مشخص نبود. از آنجا که گلادیس از نظر روانی و مالی قادر به مراقبت از مریلین جوان نبود ، گلادیس او را تحت مراقبت خانواده ای متولد ، یعنی The Bolenders قرار داد. اگرچه خانواده بولندر می خواست مریلین را به فرزندخواندگی بگذارد ، اما در نهایت گلادیس توانست زندگی خود را تثبیت کند و هنگامی که مریلین 7 ساله بود ، مرلین را تحت مراقبت خود گرفت. با این حال ، اندکی پس از به دست آوردن حضانت مریلین ، گلادیس دچار یک نقص کامل ذهنی شد و به عنوان یک اسکیزوفرنی پارانوئید تشخیص داده شد و به یک بیمارستان روانی دولتی متعهد شد. گلادیس بقیه عمر خود را در بیمارستانها و بیمارستانها گذراند و بندرت با مریلین جوان ارتباطی نداشت. هنگامی که مریلین بزرگ شد و به عنوان ستاره فیلم جشن گرفت ، به یک زن با نام اینز ملسون پرداخت کرد تا در گلادیس نهادینه شده نگاه کند و گزارش های مفصلی از پیشرفت او ارائه دهد. گلادیس دختر خود را از دست داد و در سال 1984 درگذشت.

ماریلین پس از آن ، بهترین دوست گلادیس ، گریس گودارد ، تحت تعقیب قرار گرفت كه پس از یك سری از خانه های مادربزرگ ، مریلین را در سال 1935 به خانه یتیمان لس آنجلس قرار داد. مریلین با وجود تجربه خانه خود یتیم خانه یك یك تأسیسات مناسب برای زندگی مجروح شد. گریس گودارد سرانجام ماریلین را به زندگی خود در سال 1937 بازگرداند گرچه این ماندگاری دوام نیاورد زیرا شوهر گریس شروع به آزار و اذیت ماریلین کرد. مریلین پس از این واقعه برای زندگی با عمه آنا گریس رفت و گرچه به دلیل سن بالایی خاله آنا نتوانست به درستی از مریلین مراقبت کند. ماریلین بار دیگر برای بار سوم مجبور شد برای بازگشت به زندگی با گاداردها بازگردد. Goddards قصد داشت به جابجایی بپردازد و طبق قانون ، نتوانستند مرلین را با خود ببرند. او فقط دو انتخاب داشت: بازگشت به یتیم خانه یا ازدواج. مرلین تنها 16 سال داشت.

او تصمیم گرفت با یکی از دوستان محله ای به نام جیمز داگورتی ازدواج کند. او به عنوان سربازی به ارتش رفت ، او در سال 1946 طلاق گرفت. وی 400 کتاب (از جمله تولستوی ، ویتمن ، میلتون) را در اختیار داشت ، به سوابق بتهوون گوش کرد ، در آزمایشگاه بازیگران در هالیوود بازیگری کرد و دوره های ادبیات را در مرکز شهر UCLA گذراند. 20th Century Fox به او قرارداد داد اما یک سال بعد این کار را تمام کرد. در سال 1948 ، کلمبیا به او یک قرارداد شش ماهه داد ، او را به مربی ناتاشا لیتس واگذار کرد و وی را در فیلم B بانوان کر (1948) بازی کرد که در آن سه شماره آواز خواند: "هر کودک به یک دا دا بابا احتیاج دارد" ، "هرکسی می تواند بگوید من تو را دوست دارم" و "خانمهای کر" با آدل جروگنس (لقب ویرجینیا ریس) و دیگران را پیدا کرد. جوزف ال. مانكویویچ او را در یك قسمت كوچك در جنگل آسفالت (1950) دید و او را در All About Eve (1950) قرار داد ، در نتیجه قرن بیستم دوباره وی را به عقد هفت ساله امضا كرد. نیاگارا (1953) و آقایان ترجیح می دهند مو بور (1953) او را به عنوان سوپراستار سمبل جنسی راه اندازی کردند.

هنگامی که او در هفت سال خارش (1955) به یک شام که به او احترام گذاشت ، رفت ، با لباس مجلسی نوعی پارچه ابریشمی قرمز که از استودیو وام گرفته شده بود (او هرگز صاحب لباس راحتی نبود) وارد شد. در همان سال ، او ازدواج کرد و طلاق بیس بال بزرگ جو DiMaggio (شب عروسی خود را در Paso Robles ، کالیفرنیا گذراند). پس از هفت سال خارش (1955) ، او خواستار بازیگری جدی برای جایگزینی تصویر سکسپات شد و به استودیوی بازیگران نیویورک رفت. او با کارگردان لی استراسبورگ کار کرد و همچنین تحت روانکاوی قرار گرفت تا در مورد خود اطلاعات بیشتری کسب کند. منتقدین تحول او را در Bus Stop (1956) تحسین کردند و مطبوعات از ازدواج وی با نمایشنامه نویس آرتور میلر متحیر شدند. در شکل واقعی ، او هیچ حجابی برای مطابقت با لباس عروسی بژ خود نداشت ، بنابراین یکی را در قهوه رنگ کرد. او یکی از دو خواستگاری که در اختیار داشت ، پوشید. آنها در آن پاییز به انگلیس رفتند و در آنجا او The Prince و Showgirl (1957) را با لورنس الیویه درست کرد و با او جنگید و به دنبال الکل و قرص های دیگری افتاد. دو سقط جنین و جراحی زنان و زایمان به دنبال داشت. با ایو مونتند رابطه برقرار کرد. کار بر روی آخرین تصویر او The Misfits (1961) ، که برای همسرش در حال ترک میلر نوشته شده بود ، در اثر خستگی قطع شد. وی به دلیل ناتوانی مزمن و وابستگی به مواد مخدر از چیز ناتمام چیزی برای دادن (1962) کنار گذاشته شد.

در 4 آگوست 1962 ، روز مرلین مونرو با تهدید تماسهای تلفنی آغاز شد. دکتر رالف گرینسون ، پزشک مریلین ، روز بعد به آنجا آمد و بعداً در سندی نقل کرد که "این احتمال وجود دارد که مریلین مونرو احساس کرده باشد که توسط بعضی از افراد نزدیک به او احساس رد شده است." جدا از ناراحت بودن از اینکه روزنامه نگارش خیلی طولانی خوابید ، به نظر خوب رسید. پت Newcombe ، که شب گذشته در خانه مریلین مانده بود ، در اوایل عصر همانطور که گرینسون که یک تاریخ شام داشت ، رفت. مریلین ناراحت بود که نتوانست بماند و حدود ساعت 7:30 بعد از ظهر با او تماس گرفت در حالی که او به او گفت پسر پسر دومش با او تماس گرفته است. پیتر لفورد همچنین با مریلین تماس گرفت و او را به شام ​​دعوت كرد ، اما او نپذیرفت. بعداً لودفورد گفت سخنرانی وی کمرنگ شده است. هنگامی که شب تاریک و دلهره آور برای مرلین در تماس بود تلفنی دیگر از جمله یکی از خوزه بلانوس ، که گفت که فکر می کند او خوب به نظر می رسد. به گفته مدیران تشییع جنازه ، مرلین مدتی بین ساعت 9:30 و 11:30 بعد از ظهر درگذشت. خدمتکار وی نتوانست او را بالا ببرد اما با دیدن یک چراغ زیر درب آن قفل شده ، کمی بعد از نیمه شب پلیس را صدا کرد. او همچنین با رالف گرینسون تماس گرفت که به محض ورود نتوانست درب اتاق خواب را بشکند. وی سرانجام در ویندوزهای فرانسه فرار کرد و مریلین را در رختخواب مرده یافت. تاج اظهار داشت که وی در اثر مسمومیت حاد بابیتورات درگذشت و این یک "خودکشی احتمالی" بود.
احتمالاً مشهورترین بازیگران ، مریلین مونرو در اول ژوئن سال 1926 در بخش خیریه بیمارستان عمومی لس آنجلس متولد نورما جین مورتنسون شد. پیش از تولد ، پدر مریلین یک موتور سیکلت خریداری کرد و به سمت شمال به سمت سان فرانسیسکو حرکت کرد و خانواده را در لس آنجلس رها کرد. مریلین بزرگ شد و نمی دانست که پدرش واقعاً کیست. مادرش ، گلادیس ، وارد روابط مختلفی شده بود و دخترش را گیج می کرد که این پدر چه کسی بود. پس از آن ، گلادیس نام نورکر جین (مرلین) را به نام بیکر ، پسری که قبل از مورتنسون داشت ، داد. فقر یار همیشگی گلادیس و نورما بود. گلادیس ، که بسیار جذاب بود و برای R.K.O کار می کرد. استودیوها به عنوان یک فیلمبردار ، از بیماری روانی رنج می برد و تا آخر عمر در مؤسسات روانی و در خارج از زندان بود و به همین دلیل نورما جین وقت خود را در خانه های بچه گرا گذراند. وقتی نه ساله شد ، در یتیم خانه ای قرار گرفت که قرار است دو سال دیگر در آنجا بماند. پس از رهایی از یتیم خانه ، او به خانه دیگری رسید. در سال 1942 ، در شانزده سالگی ، نورما جین با بیست و یک سال کارگر کارخانه هواپیما جیمز داگورتی ازدواج کرد. این ازدواج تنها چهار سال به طول انجامید و آنها در سال 1946 طلاق گرفتند. در این زمان ، ماریلین شروع به مدل سازی لباس شنا کرد و موهایش را سفید کرد. عکس های گوناگونی باعث جلب توجه عموم شد ، جایی که در نهایت برخی از آنها توسط R.K.O. تصاویر سر هاوارد هیوز. او به مریلین آزمایش صفحه نمایش ارائه داد ، اما یک عامل پیشنهاد داد که 20th Century-Fox برای او انتخاب بهتری خواهد بود زیرا این استودیوی بسیار بزرگتر و معتبرتر بود. وی برای یک دوره شش ماهه با 125 دلار در هفته در یک قرارداد منعقد شد و در پایان این مدت زمان طولانی شدن قرارداد وی ، 25 دلار در هفته افزایش یافت.

اولین فیلم او در سال 1947 با بخشی کمی در The Shocking Miss Pilgrim (1947) بود. تولید بعدی او چندان بهتر نبود ، کمی در تابستان فراموش نشدنی تابستان (1948). دو تا از سه صحنه كوتاهی كه در آن ظاهر شده بود در طبقه اتاق برش پیچیده است. بعداً در همان سال ، او به عنوان ایووی در سالهای خطرناک (1947) نقشی بهتری به او داده شد. با این حال ، فاکس از تمدید قرارداد خود امتناع ورزد ، بنابراین او دوباره به مدرسه مدلینگ و بازیگری رفت.

Columbia Pictures سپس او را برای بازی در نقش Peggy Martin در بانوان کر (1948) انتخاب کرد ، جایی که او دو شماره را خواند. اگر فیلم نبود ، اظهارات منتقدین برای او مطلوب بود ، اما کلمبیا او را رها کرد. بار دیگر مریلین به مدل سازی بازگشت. در سال 1949 ، او در عشق هنرمندان متحد مبارک (1949) ظاهر شد. در همان سال بود که وی برای عکس تقویم مشهور مشهور که بعداً در سال 1953 در مجله پلیبوی ظاهر شد و باعث پیشرفت بیشتر حرفه وی شد ، برهنه شد. او نخستین محور تاریخ طولانی و برجسته آن مجله خواهد بود. سال بعد سال خوبی برای مریلین بود. او در پنج فیلم ظاهر شد ، اما خبر خوب این بود که او برای نقش هایش در دو فیلم The Asphalt Jungle (1950) از MGM و All About Eve (1950) از فاکس ، اعلامیه های بسیار خوبی دریافت کرد. حتی اگر هر دو نقش اساساً خیلی بیشتر از قسمت های بیت نبود ، طرفداران فیلم عملکرد بلوند او اما سرحال اما بسیار سکسی را به خاطر می آورند.

در سال 1951 ، مریلین در عشق لانه (1951) نقش نسبتاً قابل توجهی پیدا کرد. اکنون عموم مردم با او آشنا می شدند و آنچه را که می دید دوست داشتند. او از داشتن سکسوالیته آتشفشانی که در هاله ای از معصومیت تقریباً کودکانه قرار داشت ، کیفیت مسمومیتی داشت. در سال 1952 ، مریلین در فیلم "Don Bother to Knock" (1952) ظاهر شد ، که در آن یک کودک نگهدار ذهنی نامتعادل بازی کرد. منتقدین به خصوص در کارهای او در این تصویر اهمیتی قائل نبودند ، اما او بعداً در سال میلادی در کسب و کار میمون (1952) تأثیر بسیار مطلوبی را ایجاد کرد ، جایی که او برای اولین بار به عنوان یک بلوند پلاتینی دیده شد ، ظاهری که به او بدل شد. علامت تجاری سال بعد ، او در Gentlemen Prefer Blondes (1953) به عنوان لورلی لی ظاهر شد. در همان سال بود که او شروع به ملاقات با بیس بال بزرگ جو DiMaggio کرد.

مرلین اکنون یک کارت ویزیت اصلی جعبه آفیس بود. بعداً او با بتی گروبل ، لورن باکل و ریوری کالون در فیلم How to Marionioner (1953) حضور یافت. اگرچه همبازی هایش نظرهای عجیب و غریب را به دست آوردند ، اما دیدن مرلین واقعاً مخاطبان را به ویژه اعضای مرد هیجان زده کرد. روز پنجشنبه ، چهاردهم ژانویه 1954 ، مریلین با DiMaggio ازدواج کرد و سپس به فیلمبرداری از هیچ تجارت مانند نمایش تجارت (1954) ادامه داد. این اتفاق به سرعت توسط The Seven Year Itch (1955) دنبال شد ، که استعداد کمدی قابل توجهی از وی به نمایش گذاشت و آنچه را که مسلماً یکی از خاطره انگیزترین لحظات تاریخ سینما است را شامل می شد: مریلین در بالای یک مترو ایستاده و باد از یک مترو در حال عبور که دمیدن سفید او را نشان می دهد. لباس پوشیدن.

تا اکتبر سال 1954 ، مرلین طلاق خود را از DiMaggio اعلام کرد. این اتحادیه تنها هشت ماه به طول انجامید. در سال 1955 ، وی به دلیل عدم گزارش کار در مورد چگونگی بسیار ، بسیار محبوب (1955) توسط فاکس به حالت تعلیق درآمد. این دومین حالت تعلیق او بود ، اولین بار برای عدم ارائه گزارشی از تولید فیلم The Girl in the Red Velvet Swing (1955). هر دو نقش به عهده دیگران بودند. به دلیل عادت بودن او به طور مداوم دیرهنگام ، بیماری هایش (چه واقعی و چه تصور شده) و به طور کلی تمایلی به همکاری با تهیه کنندگان ، کارگردانان و بازیگران همکارش ، کار او کند شده بود.

با این حال در ایستگاه اتوبوس (1956) ، سرانجام ماریلین به منتقدان نشان داد كه می تواند نقشی دراماتیک مستقیم داشته باشد. در همان سال بود که او با نمایشنامه نویس ، آرتور میلر ازدواج کرد (آنها در سال 1960 طلاق گرفتند). در سال 1957 ، مریلین برای فیلمبرداری از فیلم شاهزاده و شوبرگ (1957) به انگلیس پرواز كرد كه اثری از انتقاد و مالی كمتر از چشمگیر بود. این باعث درآمد شد ، اما بسیاری از منتقدین از این اقدام کم تحرک استفاده کردند. بعد از یک سال مرخصی در سال 1958 ، مریلین سال بعد به خاطر کمدی دلپذیر ، برخی مثل این داغ (1959) با تونی کورتیس و جک لمون به صفحه نمایش بازگشت. این فیلم یک ضربه کامل بود ، با کورتیس و لیمون وانمود کردند که زن در یک گروه همه دختر هستند ، بنابراین آنها می توانند کار کنند. این تنها فیلم ماریلین برای سال بود.
در سال 1960 ، ماریلن در فیلم Let Make Love (1960) از جورج کوکور (1960) به همراه تونی رندال و ایو مونتند ظاهر شد. مجدداً ، در حالی که درآمد کسب می کرد ، با انتقاد شدید به عنوان بی پروا و کند حرکت روبرو شد. سال بعد ، ماریلین فیلم نهایی خود را ساخت. The Misfits (1961) که همچنین ثابت شد فیلم نهایی برای افسانه ای کلارک گابل ، است که بعداً در همان سال در اثر حمله قلبی درگذشت. این فیلم با منتقدین و به طور یکسان عمومی رواج داشت. در سال 1962 ، مرلین به عنوان بازیگر فیلم Fox's Something's Got to Give (1962) انتخاب شد. مجدداً غیبت وی باعث تأخیر پس از تأخیر در تولید شد و در نتیجه وی در ژوئن همان سال از تولید اخراج شد. به نظر می رسید که حرفه اش به پایان رسیده است. استودیوها فقط نمی خواستند فرصتی برای او بگیرند زیرا این امر باعث می شود هزاران دلار با تأخیر در هزینه های خود قرار دهد. او فقط سی و شش سال داشت.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 1331 تاريخ : 10 مرداد 1399 ساعت: 15:0

ناتالی پورتمن یک بازیگر برنده اسکار ، بازیگر آمریکایی اسرائیلی است که به خاطر نقش هایش در فیلم هایی مانند "قو سیاه" ، "جکی" ، "ثور" و فرانشیز "جنگ ستارگان" شناخته شده است.
ناتالی پورتمن کیست؟
بازیگر نقش ناتالی پورتمن در سال 1981 در اسرائیل متولد شد ، در لانگ آیلند ، نیویورک بزرگ شد و از 11 سالگی شروع به مدل سازی کرد. پورتمن در حالی که کار خود را ادامه می داد ، از دانشگاه هاروارد درجه روانشناسی کسب کرد. او قبل از اولین حضور در فرانشیز مارول در Thor سال بعد ، در جایزه اسکار بهترین بازیگر زن سال 2010 به خاطر تصویربرداری از یک بالر مشکل دار در Black Swan برنده شد. در سال 2012 ، او با رقصنده Benjamin Millepied ازدواج کرد که با او دو فرزند دارد.

اوایل زندگی
ناتالی پورتمن در 9 ژوئن 1981 در اورشلیم اسرائیل متولد شد. در حالی که او یک کودک نو پا بود ، والدین پورتمن به ایالات متحده مهاجرت کردند. آنها ابتدا در واشنگتن D.C زندگی کردند و سپس در لانگ آیلند ، نیویورک مستقر شدند ، جایی که ناتالی در دبیرستان Syosset شرکت کرد.

در حالی که در یک سالن پیتزا محلی ، پورتمن توسط یک نماینده لوازم آرایشی Revlon کشف شد ، که این فرد 11 ساله را به دنبال یک حرفه مدل سازی ترغیب کرد. با این حال ، پورتمن مدل سازی دنیوی پیدا کرد و تصمیم گرفت تلاش های خود را به سمت بازیگری سوق دهد. اندکی پس از آن ، او کار خود را با اردوگاه تئاتر اوسدان آغاز کرد ، جایی که در تعدادی از تولیدات محلی ظاهر شد.
فیلم ها
"حرفه ای" ، "گرما"
پورتمن اولین فیلم خود را در فیلم خاطره انگیز لوک بسون در سال 1994 با عنوان حرفه ای آغاز کرد. نقش خواستنی که وی را به عنوان کارآموز یک هیتمن نشان می داد ، توجه منتقدین و مخاطبان را به خود جلب کرد. سال بعد ، شهرت وی با عملکردی کوتاه اما فریبنده به عنوان دختر آشفته آل پاچینو در هیت (1995) رشد یافت.

"دختران زیبا" ، "همه می گویند که من تو را دوست دارم" ، "حمله به مریخ!"
در پروژه های بعدی فیلم ، پورتمن خودش را در کنار بازیگران و کارگردانان لیست A هالیوود برگزار کرد. فیلم دل انگیز تد Demme فیلم های زیبای دختران (1996) پورتمن را در نقش محوری به عنوان یک نوجوان در سنین جوان به نمایش گذاشت. او به خاطر عملکرد جذاب خود ، در مقابل بازیگران چشمگیر ، از جمله مت دیلون ، تیموتی هاتون ، اوما تورمن و لورن هالی ، مورد توجه قرار گرفت. بعداً در همان سال ، او قسمت های سبکتری را در موزیکال وودی آلن All Every Says I Love You ، با درو بریور و جولیا رابرتز بدست آورد. و در کمدی علمی تخیلی Tim Burton Mars Attacks! با جک نیکلسون و گلن کلوز.

Sabbatical: "خاطرات آن فرانک" و هاروارد
پس از خاموش کردن نقش بحث برانگیز لولیتا ، پورتمن مختصری از صفحه بزرگ گرفت. در سال 1997 ، او یک سال را در برادوی به عنوان عنوان نقش خاطرات آن فرانک گذراند. این نمایش یک موفقیت مهم بود و پورتمن با ارائه تفسیری تازه از شخصیت آن آن فرانک اعتبار دریافت کرد. این بازیگر بعداً با حضور در دانشگاه هاروارد شروع به کار کرد و در ژوئن 2003 با افتخار فارغ التحصیل شد.
بازی کردن ملکه آمیدالا در 'جنگ ستارگان'
پورتمن در سال 1999 به فیلم بازگشت ، و به خاطر بازی در نقش ملکه آمیدالا در فیلم Prequel Star Wars I: The Phantom Menace ، مشتاقانه پیش بینی شده جورج لوکاس ، به سینمای بین المللی بازگشت. پورتمن در فیلم Star Wars: Episode II - Attack of the Clones (2002) و Star Wars: Episode III - Revenge of Sith (2005) دوباره نقش خود را بازی کرد. در همین حال ، او در نسخه فیلم رمان مونا سیمپسون Anwhere اما Here (1999) در مقابل سوزان ساراندون بازیگر شد و برای فیلم Where the Heart Is (2000) نقش شخصیتی بالاتری را به عهده گرفت ، که در آن شخصیت او 5 سال در طول دوره بازی می کند. فیلم

"Garden State" ، "Closer" ، "V for Vendetta" ، "The Other Boleyn Girl"
در سال 2004 ، پورتمن در کمدی رمانتیک Garden State بازی کرد و یک نمایش برنده طلایی گلوب را در Closer به کارگردانی مایک نیکولز و همبازی های Clive Owen ، Roberts و Jude Law اجرا کرد. پورتمن همچنین از نقش خود در فیلم خیالی Vistopian V در Ventetta در سال 2006 تمجید جدی کرد. در سال 2008 ، او درام تاریخی بازی The Other Boleyn Girl در کنار اسکارلت یوهانسون بازی کرد.
اسکار وین برای "قو سیاه"
نقش بزرگ بعدی پورتمن در سال 2010 رخ داد ، هنگامی که او یک بالری را که وسواس هنر خود را در قو سیاه دارن آرونوفسکی وسواس دارد به تصویر کشید. طبق گزارش ها ، پورتمن 20 پوند از دست داد و از طریق آموزش رقص سخت برای این فیلم گذشت که این یک موفقیت اساسی بود. او برای این نقش برنده جایزه گلدن گلوب و آکادمی بهترین بازیگر زن شد.

"بدون رشته وصل شد ،" "Thor"
پس از برد اسکار ، پورتمن در درام Hesher (2010) ، کمدی عاشقانه No Strings Attached (2011) و دوره کمدی Your Highness (2011) ظاهر شد. بازیگر تحسین شده همچنین خود را به عنوان قهرمان زن در Thor (2011) و دنباله ثور: دنیای تاریک (2013) خود را به کرایه ابرقهرمانی انداخت. در سال 2019 اعلام شد که پورتمن جایگزین ستاره همیشگی کریس همسورث خواهد شد و به عنوان الهه عنوان برای Thor: Love و Thunder آینده انتخاب خواهد شد.

جایزه نامزدی برای "جکی"
پورتمن پس از بازی در شوالیه های جام حذفی (2015) و جری جین یک اسلحه (2016) در تریسن مالك ، نقش برجسته ای را با جیپی بیوپی (2016) درآورد كه در آن وی به دنبال ترور او بانوی اول ژاكلین كندی را به تصویر كشید. شوهر ، رئیس جمهور جان اف کندی. پورتمن به دلیل ایفای نقش خود در این فیلم نامزد دریافت گلدن گلوب و اسکار شد.

جنجال "نابودی"
این بازیگر پس از ثبت نام برای اقتباس از رمان ترسناک علمی تخریب (2018) وارد جنجال "سفید کردن" شد. در کتاب ، شخصیت پورتمن از تبار آسیایی است ، هرچند که این اطلاعات تا دنباله آن فاش نمی شود. پورتمن با تأکید بر اینکه از شخصیت شخصیت خود آگاهی ندارد ، خاطرنشان کرد: مسئله بازیگران به نظر می رسد "مسئله ساز" است ، و افزود: "ما نیاز به بازنمایی بیشتر آسیایی ها در فیلم ، اسپانیایی ها بر روی فیلم ، سیاه پوستان روی فیلم و زنان و به ویژه زنان خانم داریم. رنگ ، بومیان آمریکایی. ... و امیدوارم که این تغییر کند ، زیرا فکر می کنم همه نسبت به آن آگاه هستند ، که امیدوارم تغییر ایجاد کند. "
"Vox Lux" ، "لوسی در آسمان"
بعداً در سال 2018 ، پورتمن به عنوان یک بازمانده از تیراندازی در مدرسه که به یک دیو پاپ ناپایدار تبدیل می شود ، نقش دیگری را در Vox Lux به خود جلب کرد. سال بعد ، او با جان همس در لوسی در آسمان به ایفای نقش پرداخت ، که اساساً بر اساس داستان زندگی واقعی فضانوردان لیزا نوواک پس از بازگشت از فضا مستقر بود.

همسر و فرزندان
پورتمن در سال 2009 و پس از ملاقات با مجموعه فیلم "قو سیاه" ، دوستی با رقصنده باله ، بنیامین میلپید را آغاز کرد. در سال 2010 ، این زن و شوهر نامزدی خود را اعلام کردند و در 14 ژوئن 2011 ، پورتمن فرزند اول خود یعنی آلف پورتمن-میلپید را به دنیا آورد. پورتمن و میلپید در آگوست 2012 ازدواج کردند. براساس مجله People ، این عروسی در چندین مشهور از جمله ایوانکا ترامپ ، جارد کوشنر و ماکولی کولکین شرکت کرده بود. پورتمن در 22 فوریه 2017 فرزند دوم خود ، دختر آمالیا را به دنیا آورد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 170 تاريخ : 9 مرداد 1399 ساعت: 15:0

جوش برولین در سال 1985 اولین فیلم خود را در "The Goonies" آغاز کرد و از آن زمان به بعد در فیلم های "W." ، "No Country for Old Old" و "Milk" حضور پیدا کرده است.
جاش برولین کیست؟
جاش برولین در 12 فوریه 1968 در لس آنجلس به دنیا آمد. او اولین فیلم خود را در فیلم The Goonies (1985) ساخت و در سال 1987 بازیگر سریال تلویزیونی "خصوصی چشم" (TV Eye) شد. او در سریال دیگری با عنوان The Young Riders که در سال 1989 برتر بود ، بازی کرد ، اما برولین موفقیت شغلی خود را تا سال 1996 پیدا نکرد و نوبت وی در فیلم Flirting With Disaster بود. وی از آن زمان با بازی در فیلم هایی مانند W. ، هیچ کشوری برای پیرمردان و شیر ، نام واقعی خود را در پرده بزرگ ایجاد کرده است ، برای این بازیگر اولین نامزد اسکار خود را دریافت کرد.


قد
جاش برولین 5 فوت و 10 اینچ قد دارد.

اوایل زندگی و پدر معروف
جاش برولین متولد 12 فوریه 1968 در لس آنجلس ، جاش برولین بازیگر جیمز برولین و فعال زندگی حیات وحش جین کامرون آژنی است. او در پاسو رابلز ، کالیفرنیا بزرگ شد و والدینش در اوایل دهه 1980 طلاق گرفتند و برولین را وادار کردند تا وقت خود را بین دو خانوارشان تقسیم کند.
مادر برولین در سال 1995 در یک تصادف رانندگی که در 27 سالگی رخ داد ، درگذشت ، این بازیگر بعداً از شدت غم و اندوه خود و برخی از دشواری های رابطه آنها خبر داد. سه سال بعد ، پدرش دوباره ازدواج کرد ، این بار با خواننده معروف و بازیگر زن باربارا استریساند.

فیلم و تلویزیون

"Goonies"
در دبیرستان ، برولین اشتیاق خود را برای بازیگری کشف کرد. او اولین فیلم خود را در فیلم The Goonies (1985) ، یک تلنگر ماجراجویی خانواده محور ساخت. علاوه بر برولین ، بازیگران همچنین از دیگر بازیگران جوان و آینده دار مانند شن آستین ، کوری فلدمن و مارتا پلیمپتون نیز حضور داشتند.

در حالی که فیلم اول او یک هیت بود که بیش از 60 میلیون دلار در گیشه کسب کرد (و بعداً به مقام فرقه رسید) ، فیلم دوم برولین ، فیلم اکشن اسکیت بورد Thrashin '(1986) ، او را به تعجب در مورد آینده خود در این حرفه واگذار کرد. برولین بعداً به مجله مصاحبه گفت: "من به یاد دارم كه در فیلم برتر دوم فیلم من گریه كردم. گمان كردم ، خیلی بد هستم كه یا مجبور شدم این كار را متوقف كنم و كار دیگری انجام دهم یا آنچه را كه من انجام می دهم بیاموزم."


"سواران جوان"
در سال 1987 برولین اولین حضور خود را در تلویزیون تلویزیونی رقم زد. او در مقابل درام مایکل وودز در درام کوتاه جنایات تاریخی Eye Eye بازی کرد.

برولین در سریال تلویزیونی غربی The Young Riders که در سال 1989 آغاز به کار کرد ، بازی کرد. این نمایش که با همکاری پدر برولین تهیه شده ، زندگی گروهی از سواران را با پونی اکسپرس کشف کرد. این نسخه نسخه های جوانی از چهره های مشهور غربی مانند "بیل وحشی" Hickok (با بازی برولین) و بوفالو بیل کودی (با بازی استفان بالدوین) بود. این نمایش در سال 1992 پخش شد.

"معاشقه با فاجعه"
برولین در سال 1996 با نوبت خود به عنوان پلیس همجنسگرا در کمدی دیوید ا. راسل در فیلم Flirting With Disaster با موفقیت روبرو شد. او به زودی با میرا سوروینو در فیلم علمی تخیلی گیمرمو دل تورو میمیک (1997) و با ایوان مک گرگور در فیلم هیجان انگیز مورگور شبانه (Nightwatch (1998)) ظاهر شد. اما با وجود اینکه سالها به طور مداوم کار می کرد ، موفقیت در گیشه همچنان باعث ناامیدی این بازیگر شد.

در سال 2003 برولین در سریال های تلویزیونی خود ، درام سیاسی Mister Sterling بازی کرد. وی فرزند یک فرماندار سابق کالیفرنیا را بازی کرد که برای پر کردن جای خالی در مجلس سنا انتخاب شده است. متاسفانه برای برولین ، این سریال پس از دو ماه پخش در هوا کنسل شد. او در ادامه به نقش كوچك در Melinda و Melinda (2004) وودي آلن و همچنين قسمت هاي مهمتر تلويزيوني ، از جمله نقش برجسته در كتاب Murder 2005 پرداخت.
"در دره الا" ، "گانگستر آمریکایی"
پروفایل برولین از سال 2007 شروع به افزایش کرد. با همکاری با کارگردان روبرتو رودریگز ، او نقش کمی در بخش "ترور سیاره" فیلم ترسناک Grindhouse (2007) داشت. برولین همچنین در درام جنگ عراق در دره اله (2007) ظاهر شد ، که تامی لی جونز به عنوان پدر تحقیق در مورد مرگ پسر سرباز خود بازی کرد. نقش وی به عنوان کارآگاه فاسد در گانگستر آمریکایی (2007) به بخش مهم دیگری برای برول تبدیل شد.

"هیچ کشوری برای پیران"
برولین از حمایت از بازیکن به عنوان بازیگر نقش اصلی ، با جونز و خاویر باردم در فیلم "No Country for Old Men" (ستارگان سینما) بازی کرد. او از فرصتی برای همکاری با کارگردانان ایتان و جوئل کوئن هیجان زده شد. برولین با توصیف تجربه فرود در بخش خود به مجله Interview ، گفت: "اساساً اینگونه بود كه موسیقی دان مورد علاقه شما با شما تماس می گرفت و می گفت ،" سلام ، مرد. من دوست دارم با شما گشت و گذار كنم. " Coens از زمان شروع فیلمسازان مورد علاقه من بودند. "

نقش رویایی تقریباً عملی نشد. سوار بر موتور سیکلت خود را به یک کمد لباس ، Brolin در یک تصادف درگیر شد که او را با یک قفل شکسته ترک کرد. وی با وجود مصدومیت وی توانست با این پروژه به کار خود ادامه دهد و یکی از قوی ترین اجراهای حرفه ای خود را انجام داد. او ستایش گسترده ای را برای به تصویر کشیدن خود از Llewelyn Moss ، یک کابوی که پس از تله کشی در قربانیان یک خرید مواد مخدر بدنبال کارش است ، بدست آورد.

"W"
سال بعد ، برولین همچنان به نقش های چالش برانگیز روی پرده بزرگ پرداخت. او در فیلم Oliver Stone's W. ، یک فیلم بیوگرافی در مورد رئیس جمهور جورج دبلیو بوش بازی کرد. برولین در تمایلات سیاسی خود ، بر تصویرگری رئیس جمهور سابق خود بسیار کار کرد. وی به لس آنجلس تایمز گفت: "من به دنبال آن پسر از طریق دخمه پرپیچ و خم زندگی خود ، منفجر شدم ، اعتقاد شخصی که او پیدا کرد هنگامی که او دست از آشامیدن خود گرفت و روابط خود را با عیسی تعمیق داد."

با این وجود در پایان فیلمبرداری ، برلین خود را در آب داغ قانونی یافت. پلیس او را به همراه بازیگر همکار W. Jeffrey Wright ، پس از نزاع در میانه در Shreveport ، لوئیزیانا ، در ژوئیه 2008 دستگیر کرد. این اتهامات بعداً حذف شد. این فیلم در پاییز اکران شد و منتقدین بطور کلی عملکرد برولین را ستودند. "بازیگر مردی که هم در عیسی نجات پیدا می کند و هم تسکین می یابد که یکی از گزارش های اطلاعاتی اش فقط سه صفحه طول دارد ، بازیگر حفر عمیق می کند."

نقش "شیر" اولین اسکار نود شد
بعداً در همان سال ، برولین در فیلم "شیر گس وان سان" با هم بازی کرد ، در مورد یک فعال هاروی میلک (با بازی شان پن) - یکی از اولین افراد همجنسگرا که به عنوان نماینده رسمی انتخاب شد. در فیلم ، برولین به شدت دن وایت و سیاستمدار سان فرانسیسکو را دچار مشکل می کند. این فیلم نقدهای ناگوار را به دست آورد و هشت نامزد جایزه اسکار دریافت کرد ، از جمله اولین نامزد برولین برای بهترین بازیگر نقش اول مرد.

به نظر می رسید که حرفه ی برولین به شوخی ای که W. و Milk به آن اختصاص داده اند ، نیاز دارند ، زیرا در پی این کار ، برولین نقش های بازیگری را در برادران کوئن تحسین شده منتقدان وسترن گریت (2010) و فرنچایز علمی-تخیلی sci-fi مردان در سیاه 3 (2012) بدست آورد. . Brolin's نقشهای بزرگ دیگری در Gangster Squad (2013) ، Day Work (2013) ، Sin City: A Dame to Kill For (2014) ، Inherent Vice (2014) و Sicario (2015) داشت.

فیلم های آینده
غواصی به دنیای ابرقهرمانان کتاب های کمیک ، برولین به عنوان شرور Marvel تانوس در Avengers: Infinity War 2018 و دنباله نامعلوم آینده اش بازی می کند. او همچنین در سریال X-Men به عنوان کابل (a.k.a. Nathan Summers) که از Deadpool 2 شروع می شود ، بازی خواهد کرد.

زندگی شخصی
برولین در سال 1988 با دبورا آدیر بازیگر ازدواج کرد و آنها در همان سال از اولین فرزندشان به اتفاق پسر ترور استقبال کردند. در سال 1992 برولین و همسرش طلاق گرفتند. این زوج اما ، پس از انشعاب با هم ماندند و فرزند دیگری نیز داشتند: دختری به نام ادن.

بعد از چندین سال ملاقات ، برولین در آوریل 2001 به بازیگر مینی راننده پیشنهاد داد ، اما آنها چند ماه بعد از هم گسیختند.

تقریباً در این زمان ، برولین تصمیم گرفت که یکبار دیگر سعی کند ازدواج کند. وی در آگوست 2004 با بازیگر دایان لین ازدواج کرد. چند ماه بعد ، این زن و شوهر پس از دستگیری برولین به دلیل باتری همسر ، عنوان های خود را تهیه کردند. سخنگوی پس از این حادثه بیانیه ای را منتشر کرد و می گوید: "در خانه آنها سوء تفاهم رخ داده است" و این زوج از "خجالت کشیدند که موضوع تا آنجا پیش رفت". لین از اتهامات خودداری کرد و این اتهامات در نهایت رد شد. این دو تا پایان سال 2013 طلاق گرفتند ، در حالی که این بازیگر در نوامبر همان سال وارد توانبخشی شد.

در سال 2016 برولین با مدل کاترین بوید ازدواج کرد.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 185 تاريخ : 8 مرداد 1399 ساعت: 15:0

جرمی لی رنر بازیگر ، موسیقی دان و تهیه کننده فیلم آمریکایی است. در طول گذشت بیش از 20 سال ، جرمی خود را به عنوان یکی از پرفروش ترین بازیگران هالیوود تثبیت کرد.

جرمی در 7 ژانویه سال 1971 در مودستو ، کالیفرنیا متولد شد. وی در حالی که در کالج مودستو جونیور شرکت می کرد ، یک کلاس درام را پشت سر گذاشت ، جایی که اشتیاق به بازیگری داشت. اندکی پس از آن ، جرمی تصمیم گرفت به لس آنجلس نقل مکان کند تا حرفه ای در فیلم را دنبال کند.

در سال 1995 ، جرمی اولین فیلم بلند سینمایی خود را در سفر ارشد مورد علاقه ملی لمپون انتخاب کرد. این اتفاق پس از نمایش مهمانان در سریال Deadly Games و Strange Luck برگزار شد. وی همچنین در فیلم تلویزیونی A Friend's Betrayal نقش جزئی داشت. در سال 1998 ، جرمی با بازی در یک نمایش فیلم "جستجو و نابود" را کارگردانی کرد. باری لوینسون کارگردان چنان تحت تأثیر کار جرمی قرار گرفت که او اجرای این نمایش را تأمین مالی کرد.


در طول fClick بعدی برای مشاهده سالهای تصویر در اندازه کامل ، جرمی در چندین برنامه تلویزیونی دیگر از جمله زوی ، دانکن ، جک و جین (1999) ، شبکه (1999) ، زمان زندگی شما (1999) ، فرشته (2000) ظاهر شد. ) ، و CSI (2001). در مجموعه فرشته بود که جرمی با جوس ودون کارگردان آینده خود در فیلم The Avengers ملاقات کرد.

در فاصله سالهای 2001 تا 2008 ، جرمی در بسیاری از فیلم های مستقل با هم بازی کرد یا به ایفای نقش پرداخت. برجسته ترین Dahmer ، بیوپیک قاتل سریالی "جفری داهمر" در سال 2002 بود که برای او نامزد دریافت جایزه Independent Spirit شد. کمی بعد ، در سال 2003 ، جرمی در فیلم اصلی S.W.A.T در کنار ساموئل ال جکسون و کالین فارل ظاهر شد.

جرمی در نه فیلم در نیم فیلم در نیم دهه دیگر بازی کرد یا با هم بازی کرد ، از جمله فیلم ترسناک انتقاد جسی جیمز توسط کاوارد رابرت فورد ، که در آن وی وود هیت و نئو نود بازی کردند که در آن او یک نئو نازی بازی کرد. پوست سر جرمی به دلیل بازی در فیلم Neo Ned ، جایزه جشنواره بین المللی فیلم پالم بیچ را برای بهترین بازیگر زن دریافت کرد. او همچنین در 28 هفته بعد ظاهر شد ، عاقبت بسیار انتظاری که به 28 روز بعد می رسد.

در سال 2007 ، كاترین بیگلو ، تحت تأثیر كارهای جرمی در دامر ، وی را به عنوان رهبر خودباخته یك واحد دفع بمب در هارت لاكر انتخاب كرد. این نقطه عطفی در حرفه جرمی بود. این فیلم با تحسین منتقدان که در سال 2009 اکران شد ، جرمی چندین جایزه بازیگری و همچنین اولین نامزدی جایزه اسکار خود را به دست آورد. خود این فیلم همچنین جوایز بسیاری از جمله جایزه اسکار 2010 بهترین فیلم سال را کسب کرد. این شناخت ، همراه با دومین نامزدی جایزه اسکار در سال بعد (برای شهر) ، وضعیت جرمی را به عنوان یکی از بهترین بازیگران برتر و آینده معرفی کرد.

به دنبال موفقیت The Hurt Locker ، جرمی در چندین فیلم استودیویی بزرگ از جمله بازی Mission Impossible: Ghost Protocol ، The Boue Legacy و Hansel and Gretel: Witch Hunters بازیگر شد. در سال 2011 ، جرمی به عنوان هاوکی ، بزرگترین نشانگر جهان ، به دنیای سینمایی مارول پیوست. اولین حضور جرمی به عنوان هاوکی در تور ثالث بود. این مورد پس از The Avengers ، پرفروش ترین فیلم سال 2012 و یکی از پرمخاطب ترین فیلم در همه زمان ها ، The Avengers: Age of Ultron در سال 2015 و Captain America: War Civil 2016 انجام شد. نقش وی به عنوان ویلیام برانت در Mission: Impossible Rogue Nation.


فیلم های دیگری که جرمی در آن ظاهر شده است شامل فیلم تحسین برانگیز دیوید ا. راسل آمریکایی هاستل است که در آن وی کارمین سیاسیو ، جیمز گری را The the مهاجر به تصویر کشیده است ، که در آن او اورلاندو جادوگر را به تصویر کشیده و کشتن مسنجر را که در آن روزنامه نگار را به تصویر کشیده است. وب اخیراً ، او در فیلم های معتبر Arrival ظاهر شده است ، که در آن وی فیزیکدان یان دوننلی ، باد رود را به تصویر کشیده است ، که در آن وی شکارچی بازی کوری لامبرت ، تگ را به تصویر کشیده است ، که در آن جری پیرس ، و انتقام جویان: Endgame را به تصویر کشیده است. نقش خود را به عنوان هاوکی تغییر داد. او همچنین صدای خود را به فیلم انیمیشن Arctic Dogs امانت داد که برای آن کل موسیقی متن فیلم را نوشت. پروژه های آینده شامل Spawn with Jamie Foxx و یک سری محدود Hawkeye در Disney + است.

 

در سال 2011 ، جرمی و شریک زندگی خود Don Handfield شرکت تولیدی خود را با نام The Combine تشکیل دادند. Kill the Messenger اولین فیلمی بود که توسط این شرکت تولید شد. عناوین اضافی تولید شده توسط The Combine شامل فیلم اصلی Crackle The Throwaways ، The Founder ، بیوگرافی بنیانگذار مک دونالد ری Kroc و Knightfall ، یک سریال History Channel درباره Knights Templar است. Combine همچنین در حال انتشار مجموعه ای از رمان های گرافیکی با عنوان The Rift است.

جرمی علاوه بر بازیگری و تولید ، خواننده ، ترانه سرا ، گیتاریست ، کیبورد و درامر نیز هست. وی در چندین فیلم خود از جمله ترور جسی جیمز توسط گاوچر رابرت فورد ، شمال کشور ، عشق به اعدام و برچسب بازی کرده است. او همچنین یک EP با عنوان The Medicine ، پنج تک انفرادی و همچنین مستندی درباره ساخت موسیقی متن فیلم Arcic Dogs منتشر کرده است. جرمی همچنین با دوست خود کریستوفر وینترز یک کار موفق در زمینه بازسازی منازل را در لس آنجلس انجام می دهد.

با گذشت سالها ، جرمی درگیر چندین کارزار و دلایل بشردوستانه شده است. اینها شامل TAPS (برنامه کمک به تراژدی برای بازماندگان) ، UNMAS (سرویس اقدامات ماین سازمان ملل متحد) و Got Your 6 است ، که هدف آن کمک به کارمندان و زنان در شرایطی است که با زندگی غیرنظامی سازگار هستند. جرمی همچنین با هدف نجات جان 50،000 نوزاد و زن در کشورهای فقیر جهان ، از کمپین BVLGARI Save the Children پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، جرمی برای کمک به از بین بردن خشونت اسلحه در ایالات متحده ، در PSA "تقاضا یک برنامه" PSA شرکت کرد ، و در تله "ایستادن به سرطان" شرکت کرده است. او همچنین طرفدار باشگاه های پسران و دختران آمریکا ، Feeding America و WildAid است.

با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن!...
ما را در سایت با زندگی هنرمند مورد علاقت آشنایی پیدا کن! دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zendegihonarmandan zendegihonarmandan بازدید : 190 تاريخ : 7 مرداد 1399 ساعت: 15:0